آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

وضعیت حصر موسوی و رهنورد از زبان دخترشان



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

زهرا موسوی فرزند میرحسین موسوی و زهرا رهنور شرایط کنونی حصر والدین خود را تشریح کرد.

به گزارش جماران، زهرا موسوی با بیان اینکه  در مقایسه با گزارش قبلی از خود از حصر  تغییرات ویژه ای رخ نداده است، در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: دو در که با فاصله چند متر  بر سر در کوچه نصب شده، همچنان باقی است. این درها قفل بوده و هنگام مراجعه خانواده برای ملاقات توسط ماموران باز می شود.

 

وی در ادامه با بیان اینکه کلید درب های ورودی خانه در دست ساکنین نیست افزود: بخش شوفاژخانه داخل زیر زمین، در و راه پله پشتی خانه که با یک در چوبی از محیط مسکونی منزل مجزا شده و نیز پشت بام در دست ماموران است.

 

زهرا موسوی گفت: جوش پنجره ها که حدود هشت سال پیش توسط ماموران انجام شده بود همانطور که در گزارش قبلی نیز اشاره شده است باز شده است.

 

وی همچنین به نصب دوربین هایی در فضای بن بست و حیاط داخل خانه اشاره کرد و افزود: وجود سایر وسایل اطلاعاتی نظارتی نیز همچنان باقیست.

 

زهرا موسوی در خصوص ارتباط تلفنی با پدر و مادر خود نوشته است: ارتباط تلفنی در چند ماه اخیر  امکان پذیر بوده اما یک مامور واسطه ی هر گونه تماس تلفنی دختران و محصورین می باشد.

 

وی با اشاره به گزارش قبلی خود در خصوص  اجازه دیدار پدر و مادرش با اقوام درجه یک تحت نظر و تصمیم گیری ماموران اضافه کرد: تاکنون پیشنهاد و یا ابلاغی برای آزادی رفتن به منزل هیچ کدام از دوستان داده نشده تا در مورد رد یا قبول آن  توسط محصورین تصمیم گیری می‌شود.

 

زهرا موسوی در مورد سلامتی پدر و مادرش هم اظهار کرد: سلامت محصوران توسط پزشکان با حضور ماموران تحت نظارت و بررسی است و اکنون در سلامتند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------