آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

نماینده مجلس: نان و غذای مردم روی هواست



اخبار,اخبار سیاسی,نصرالله پژمانفر

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی نسبت به معیشت مردم و تامین نان و غذا ابراز نگرانی کرد.

به گزارش ایسنا، نصرالله پژمانفر در تذکری در جلسه علنی عصر امروز (سه‌شنبه) مجلس اظهار کرد: ما نسبت به خروج دام تذکر دادیم، اما به این موضوع بی توجهی شد و حالا قیمت گوشت بالای ۱۰۰ هزار تومان است. همچنین قیمت خرید تضمینی گندم ۱۶۰۰ تومان است که معنایش این است که کشاورزان گندم خود را با این قیمت تحویل دولت نمی‌دهند. در این شرایط نان و غذای مردم روی هواست. این موضوع را ساده نگیریم.

 

وی در بخش دیگری از تذکر خود اظهار کرد: اگر ۱۰ نماینده یا کمیسیونی درباره عدم اجرای قانون موضوعی را مطرح کند. کمیسیون موظف است ظرف ۱۰ روز موضوع را بررسی کند تا به صحن مجلس بیاید و قوه قضائیه هم باید به این موضوع ورود کند تا بررسی آن خارج از نوبت انجام شود.

 

نماینده مردم مشهد یادآور شد: بیش از یک سال است که گزارشی درباره عدم اجرای قانون تسهیل ازدواج به قوه قضائیه ارسال شده اما اقدامی صورت نگرفته است. قوانین دیگر مثل امر به معروف هم معطل مانده، ما یا قانون ننویسیم و یا اگر این کار را می‌کنیم بر اجرای آن نظارت داشته باشیم. لذا باید به این موضوع رسیدگی شود که چرا این قانون اجرا نمی‌شود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------