آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

این ادعای هسته ای کریمی قدوسی برای ایران دردسرساز می شود؟

نماینده مشهد در مجلس یازدهم ادعای جدیدی درباره آزماش ارتقاء برد موشکی به ۱۲ هزار کیلومتر مطرح کرد. به گزارش خبرآنلاین، روز گذشته، جواد…

وزارت علوم: تعداد زیادی از دانشجویان آزاد شدند؛ برخی همچنان بازداشت هستند



اخبار,اخبار سیاسی,غلامرضا غفاری

معاون فرهنگی وزیر علوم با بیان اینکه تعدادی از دانشجویان همچنان بازداشت هستند، گفت: در حال پیگیری وضعیت دانشجویان از طریق حراست وزارت علوم و دانشگاه تهران هستیم.

غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم در گفت‌و‌گو با ایلنا، با اشاره به ناآرامی‌های روزهای گذشته در خیابان‌های انقلاب و ولیعصر و همچنین رو به روی دانشگاه تهران اظهار داشت: خوشبختانه دانشگاه تهران دیگر التهاب خاصی ندارد و فضا آرام است. تعداد زیادی از دانشجویانی هم که در روزهای اول ناآرامی‌ها بازداشت شده بودند، آزاد شدند‌ و آزادی تعداد باقی مانده از دانشجویان نیز در حال پیگیری است.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم با بیان اینکه آماری از تعداد دانشجویان بازداشتی نداریم، افزود: آن‌هایی که دوستانشان اطلاع دادند که بازداشت شدند ما پیگیری کردیم که بیشترشان نیز آزاد شدند.

 

غفاری اضافه کرد: مردم از بیرون به داخل دانشگاه هجوم برده بودند و در داخل دانشگاه چیز خاصی به آن صورت رخ نداده بود.

 

وی درباره اینکه اطلاعی از سلامت دانشجویان دارید و اینکه آیا دانشجویان آسیب دیده‌اند یا خیر؟ گفت: در این رابطه گزارشی دریافت نکردیم و آماری از تفکیک دانشجویان بازداشتی و اینکه چه تعداد دختر یا پسر هستند، نداریم.

 

غلامی با اشاره به اینکه از طریق مجموعه‌های مختلف و حراست دانشگاه تهران و حراست وزارت علوم پیگیر وضعیت دانشجویان بازداشتی هستیم، گفت: ممکن است دانشجویان بازداشتی، صرفا در اطراف یا داخل دانشگاه بازداشت نشده باشند و در بیرون این اقدام صورت گرفته باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------