آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پیشنهاد یک استاد دانشگاه پس از کشف ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش: فهرست اموال ۱۰۰ روحانی مشهور و آقازاده های شان را منتشر کنید

یک استاد دانشگاه با انتشار توئیتی به حواشی ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش واکنش نشان داد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که عصرایران روایت…

وکیل بابک زنجانی: قرار شد کارها به صورت محرمانه پیش رود



اخبار,اخبار سیاسی,بابک زنجانی

وکیل بابک زنجانی درباره دیدار با شرکای خارجی زنجانی برای بازپس‌گیری اموال تاکید کرد: اقداماتی در حال انجام است اما برای اینکه به نتیجه برسد قرار شده تا طرفین با حفظ جنبه محرمانه قضیه، کار را پیش ببرند. بنابراین قرار نیست فعلا موضوع رسانه‌ای شود.

رسول کوهپایه‌زاده وکیل متهم نفتی بابک زنجانی درباره روند پیگیری پرونده موکلش در گفت‌و‌گو با اعتمادآنلاین با بیان اینکه فعلا خبر قابل عرضی نیست گفت: به محض اینکه به نتیجه‌ای برسیم حتما آن را رسانه‌ای خواهم کرد.

 

وکیل بابک زنجانی همچنین در پاسخ به این سوال که قرار شده بود تا دیدارهایی با شرکای خارجی زنجانی برای بازپس‌گیری اموال انجام شود، نتیجه این دیدارها چه بوده است، تاکید کرد: اقداماتی در حال انجام است اما برای اینکه به نتیجه برسد قرار شده تا طرفین با حفظ جنبه محرمانه قضیه کار را پیش ببرند. بنابراین قرار نیست فعلا موضوع رسانه‌ای شود.

 

او در ادامه افزود: در پاسخ به شما می‌گویم که فعلا مطلب خاصی نیست و هر زمانی که موضوع قابل بیان باشد آن را رسانه‌ای خواهیم کرد.

 

کوهپایه‌زاده همچنین در پاسخ به این سوال که با این اوصاف یعنی بابک زنجانی مجدد درخواست مهلت کرده تا روند این مذاکرات تکمیل شود، عنوان کرد: من چنین صحبتی نکردم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------