آخرین اخبار سیاسی

معین الدین سعیدی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

معین الدین سعیدی: کودکان کار و نحیف شدن سفره های مردم مهمتر از بگیر و ببندهای حجاب نیست؟

نماینده مردم چابهار، ضمن انتقاد از وضعیت فعلی کنترل حجاب در خیابان ها، تاکید کرد: در بحث عفاف و حجاب باید به رویکرد امامین انقلاب رجوع…

میرزایی نیکو: جلسه فراکسیون امید برای بررسی بازداشت دانشجویان تشکیل می‌شود/ دستگیری دانشجویان خوب نیست



اخبار,اخبار سیاسی,قاسم میرزایی نیکو

یک نماینده مجلس از جلسه فراکسیون امید در روز یکشنبه به منظور بررسی حوادث اخیر و بازداشت دانشجویان خبر داد.

قاسم میرزایی نیکو نماینده دماوند و عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در گفت و گو با  اعتمادآنلاین با اشاره به بازداشت دانشجویان، گفت: از شکل دستگیری، مسایل مربوط به دستگیری و سوابق افرادی که دستگیر شده اند بی اطلاع هستم. 

 

وی تصریح کرد: اما ظاهرا قرار بوده به دلیل ایجاد امنیت و برای کنترل وضعیت کسانی را که در مسیرهای غیر معقول حضور داشتند دستگیر کردند اما متاسفانه متوجه شدم تعداد زیادی از دانشجویان را گرفته اند و این موضوع خوب نیست. فردا در جلسه شورای برنامه ریزی فراکسیون امید قرار است بر روی این موضوع بحث، بررسی و تصمیم گیری شود.

 

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: با توجه به تصمیماتی که گرفته می شود، با مسئولین مربوطه تماس خواهیم گرفت و به آنها نامه می زنیم. البته کسانی که متولی این امر هستند تذکر داده اند که به زودی بازداشتی ها آزاد می شوند اما چند روز می گذرد و برخی از بازداشت شدگان آزاد نشده اند و خانواده هایشان نیز از وضعیت آنها بی اطلاع هستند. این موضوع نگران کننده است.

 

میرزایی نیکو افزود: سخنگوی فراکسیون امید، در خصوص جلسه فردا شورای برنامه ریزی نسبت به عکس العملی که فراکسیون قرار است داشته باشد صحبت خواهد کرد.

 

وی یادآور شد: نمی دانم به چه علت این دانشجویان را دستگیر کرده اند و شاید بخش های امنیتی و اطلاعاتی دلیل و مطلبی دارند. اما در کلیت اگر مشکل امنیتی وجود نداشته باشد باید این سوال را از مسئولین ذی ربط پرسید که چرا دانشجویی که در اعتراضات شرکت نکرده اند و در خانه خودشان و در شهر دیگری بودند را بازداشت کردند ؟ 

 

میرزایی نیکو  گفت: در جلسه عصر فردا در فراکسیون امید به صورت مفصل بر روی حوادث اخیر و مسایل داخلی کشور بحث خواهیم کرد و نتایج آن را به سمع و نظر همگان می رسانیم.

 

این نماینده مجلس در خصوص راهکار حل مشکلات مردمی که در تجمعات شرکت کردند، اظهارداشت: باید ریشه این مسایل و مشکلات حل شود. اگر دروغ، فساد، تزویر و ریا از کشور رخت برنبندد همین آش و همین کاسه است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------