آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

رسانه‌های خارجی: اسرائیل به اصفهان حمله کرده است

شبکه فاکس نیوز مدعی شد: نیروی هوایی اسرائیل انجام چندین حمله هوایی به شهر اصفهان را تایید کرد. به گزارش سایت دیده بان ایران؛ شبکه فاکس نیوز…

محمود صادقی: نیاز به نقش‌آفرینی نیروهای خردگرای اصلاح طلب و اصولگرا احساس می‌شود



اخبار,اخبار سیاسی,محمود صادقی

یک عضو فراکسیون امید معتقد است که ناطق نوری و لاریجانی از نیروهایی هستند که اگر چه ممکن است انتقاداتی هم داشته باشیم اما ظرفیت گفت و گو و تعامل را دارند بنابراین باید از حضورشان استقبال کرد.

محمود صادقی نماینده تهران و عضو فراکسیون امید در گفت‌و‌گو با اعتمادآنلاین در خصوص احتمال حضور ناطق نوری در یک حزب، گفت:  خبر از حضور آقای ناطق نوری در حزب ندارم. اما به هر حال ایشان یکی از شخصیت های با سابقه پیش از انقلاب و بعد از انقلاب است که کار تشکیلاتی کردند و در جامعه روحانیت مبارز  و بسیاری از جمع های اصولگرایان حضور داشتند و سابقه مسئولیت در حد ریاست مجلس و وزارت را نیز در کارنامه خودشان دارند و در فراز و نشیب های فعالیت های سیاسی بسیار پخته شده اند. 

 

وی تصریح کرد: آقای ناطق نوری وزنه ای هستند و نقش آفرینیشان در عرصه سیاست ایران بسیار می تواند آثار مثبتی داشته باشد و هر جا که باشند هم مهم نیست.

 

این نماینده اصلاح طلب مجلس در پاسخ به اینکه حضور ناطق نوری و لاریجانی در یک حزب حضور داشته باشند، چه پیام سیاسی دارد؟، خاطرنشان کرد: من اطلاعی از این موضوع ندارم و نمی توانم این موضوع را تایید کنم. اما به نظر من باید از نقش آفرینی آقای ناطق نوری در عرصه سیاسی ایران استقبال کرد.

 

صادقی ادامه داد: حضور ایشان در عرصه سیاسی کشور ولو اینکه با آقای لاریجانی باشد یا با هر ترکیبی دیگر می تواند خیرات و برکات زیادی به دنبال بیاورد.

 

وی در خصوص تاثیر حضور ناطق نوری در سیاست‌ورزی اصلاح طلبان، گفت: قطعا حضور ایشان در عرصه سیاسی کشور بر سیاست‌ورزی اصلاح طلبان نیز تاثیر گذار است. همه نیروهای سیاسی از جمله اصلاح‌طلبانی که هزینه زیادی در کش و قوس های سیاسی کشور بخصوص در دهه اخیر دادند همه به این نقطه رسیده اند که تحزب و پا گرفتن نهادهای مدنی مانند احزاب یکی از حلقه های مفقوده عرصه سیاست در ایران است. بخصوص احزابی که ریشه طبیعی در کشور دارند.

 

وی یادآور شد: نیاز به نقش‌آفرینی نیروهای خردگرای اصلاح‌طلب و اصولگرا بیشتر احساس می شود و با این لایه از نیروهای سیاسی بهتر می توان گفت و گو کرد. چرا که این لایه اهل گفت‌وگو، تعامل وکارهای مشترک هستند. در بسیاری از موارد هم می توانیم بر نقاط مشترکمان تکیه کنیم و در جهت منافع ملی با هم همکاری کنیم.

 

صادقی تاکید کرد: ناطق نوری و لاریجانی از نیروهایی هستند که اگر چه ممکن است انتقاداتی هم داشته باشیم اما ظرفیت گفت و گو و تعامل را دارند بنابراین باید از حضورشان استقبال کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------