آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

محمد هاشمی: چه مصلحتی است که کاری با احمدی‌نژاد ندارند؟



اخبار,اخبار سیاسی,محمد هاشمی

محمد هاشمی گفت: حرف‌هایی که احمدی‌نژاد و اطرافیانش زدند اگر کس دیگری می‌گفت چه برخوردی با او می‌کردند. حالا به چه دلیل مصلحت است به آقای احمدی‌نژاد کاری نداشته باشند، دیگر باید از بزرگان سئوال کرد.

محمد هاشمی در پاسخ به این سئوال که سیاسیون بعد از فوت آیت الله هاشمی درباره اینکه چه کسی می تواند جای خالی ایشان را پر کند نام شخصیت هایی را مطرح می کردند، به نظر شما در یک سال گذشته آیا کسی توانست جای آیت الله هاشمی رفسنجانی را پر کند؟ به خبرآنلاین گفت: ویژگی هایی که آقای هاشمی داشت، هیچ کس چنین ویژگی هایی ندارد. به هر حال ایشان از جهات مختلف می توانست کمک کند و این نوع مسائل صوری و دستوری نیست که بگویند فلانی جای فلانی برود. اینها اکتسابی است و یک عمر آقای هاشمی این ویژگی ها را کسب کرده بود بنابراین مشابهی ندارد. در یک سال گذشته هم شاهد بودیم کسی پیدا نشد.

 

وی در پاسخ به این سئوال که آقای هاشمی پیش بینی درباره آقای احمدی نژاد داشت و وقتی آن را در قالب نامه منتشر کرد، خیلی از سیاسیون آن زمان سکوت کردند یا حتی به نقد نامه آیت الله هاشمی پرداختتند اما امروز خود آنها وقتی رفتارهای آقای احمدی نژاد را می بینند به نوعی مواضع آیت الله هاشمی را تکرار می کنند به نظر شما الان باید در مقابل رفتار آقای احمدی نژاد چه کرد؟ اظهار داشت: من به پشت پرده حوادث آشنایی ندارم اما این را می دانم این حرف هایی که آقای احمدی نژاد و اطرافیانش این روزها زدند اگر کس دیگری می زد چه برخوردی با او می کردند. واقعا برخوردهای بسیار سخت و زندان طویل مدت و شاید اعدام. حالا به چه دلیل مصلحت است به آقای احمدی نژاد کاری نداشته باشند، دیگر باید از بزرگان سئوال کرد.

 

مسئول دفتر رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این سئوال که فکر می کنید نامه آقای هاشمی درباره آقای احمدی نژاد امروز نیاز است باری دیگر مرور شود؟ اظهار کرد: این نامه نشان می دهد آنچه آقای هاشمی در خشت خام می دید بعضی ها در آینه نمی بینند. ایشان آن زمان همه این مسائل را می دید و پیش بینی کرد.

 

محمد هاشمی درباره عملکرد صداوسیما نسبت به آیت الله هاشمی گفت: صداوسیما سال گذشته یک هفته اول بعد از فوت آقای هاشمی خوب رفتار کرد اما بعد دوباره مثل گذشته یاد آقای هاشمی را به فراموشی سپرد.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------