آخرین اخبار سیاسی

محمد مهاجری،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

محمد مهاجری: آقای حدادعادل! حق‌مان همین است، نوش جان‌مان، نوش جان‌تان

مهاجری در یادداشتی نوشت: سال۸۲ احمدی نژاد آمد، پایش را روی دوش مااصولگراها گذاشت و شهردار شد. قند توی دلمان آب شده بود که چه هلویی رفته توی…

توضیحات امام جمعه تهران درباره آشغال خواندن معترضان



اخبار,اخبار سیاسی,امام جمعه تهران

می‌توانم بگویم که مردم چه هستند و روشن است که اگر دریایی بوجود آمده و موج این دریا «آشغال» را برده، همان فضای فتنه بوده است و اصلا کاری به اشخاص ندارم

حجت‌الاسلام صدیقی امام جمعه موقت تهران در واکنش به انتقادها از خطبه اخیرش گفت: مردم مایه افتخار ما هستند و تمام پیروزی‌ها در جنگ و انقلاب و فتنه‌ها بواسطه همین مردم است. بنده خوشبختانه در این خطبه بلندگوی مردم بودم و آنچه را که معترضین به مشکلات معیشتی توجه داشتند، به نمایندگی همه آنها، پشت تریبون نماز جمعه جهانی کرده و دردشان را به گوش مسئولین رساندم.

 

به گزارش فارس، وی افزود: وقتی بنده می‌گویم مردم جمع شده اند، معاذالله نمی‌توانم بگویم که مردم چه هستند و روشن است که اگر دریایی بوجود آمده و موج این دریا «آشغال» را برده، همان فضای فتنه بوده است و اصلا کاری به اشخاص ندارم. حجت الاسلام و المسلمین صدیقی در پایان گفت: در این خطبه نهایت احترام را به مردم کردیم، از آن‌ها تشکر کردیم و امکان ندارد من بخواهم به مردم حتی معترضین و آن‌هایی که بخاطر اعتراض بیرون آمدند هیچ بی احترامی بکنم.

 

در پی سخنان حجت الاسام صدیقی در خطبه های نماز جمعه هفته گذشته تهران مبنی بر این که «اجتماع ملت،دریایی را ایجاد کرد و آشغال ها را شست و تمیز کرد»،عزت الله ضرغامی رئیس اسبق صدا و سیما در کانال تلگرامی اش نوشت:« تعبیر کلی "آشغال" در مورد معترضین، مشابه "خس و خاشاک" هزینه ساز است. کلام غیردقیق، زمینه‌ساز فهم نادرست و بروز فتنه است.» محمدعلی وکیلی عضو هیات رئیسه مجلس هم در توئیتر خود نوشت: «حضرت آقای صدیقی خسارت انفعال ادعایی نمایندگان ملت بمراتب کمتر از تعابیر تحقیرآمیز و دون‌شانی چون آشغال برای معترضین می‌باشد، متاسفانه این رفتارها نتیجه نگاه از بالاست».

 

ایران آنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------