آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

پزشکیان: اگر می خواهیم کشور را بسازیم باید تلاش بیشتری داشته باشیم



اخبار,اخبار سیاسی,پزشکیان

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از ادارت اضافه کار نمی کنند ولی اضافه کار می گیرند، اگر می خواهیم کشور را بسازیم بجای ۸ ساعت باید ۱۲ ساعت کار کنیم.

به گزارش مهر، مسعود پزشکیان نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در چهارمین همایش ملی مدیریت جهادی گفت: زمانی که به گذشته فکر می کنم که کجا بودیم، می بینم همه کسانی که آن روزها بودند با تمام توان و وجود در صحنه حاضر می شدند و کار می کردند.

 

وی ادامه داد: جهاد باور درونی مردم و مسئولان در ابتدای انقلاب اسلامی بود و به دلیل اینکه همه بی ادعا در صحنه بودند و از زندگی خود مایع می گذاشتند عراق که مورد حمایت همه استکبار بود نتوانست ما را شکست دهد.

 

پزشکیان تاکید کرد: امروز به جایی رسیده ایم که همه برای هر اقدامی پول می خواهند و مسئولان در سخنرانی ها و عده مصرف می دهند، کاندیداها در زمان تبلیغات می گویند ما اگر پیروز شویم به شما بیشتر می دهیم.

 

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: اگر قرار است به قدرت برسیم باید راه جهاد و بسیجی واقعی که برای نظام اسلامی همه چیزش را می داد پیش بگیریم نه اینکه همه توقع داشته باشند و  بیشتر  بخواهند.

 

پزشکیان گفت: همه منافع بیشتری می خواهند اما سازندگی بیشتر و کار بیشتری نمی کنند، بسیاری از ادارت اضافه کار نمی کنند ولی اضافه کار می گیرند. اگر می خواهیم کشور را بسازیم بجای ۸ ساعت باید ۱۲ ساعت کار کنیم.

 

وی در ادامه تصریح کرد: جهاد با زبان، مال و جان است اگر بخواهیم آن را اجرایی کنیم باید این گونه عمل کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------