آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

صالحی‌امیری: حاضرم از شهرداری استعفا دهم



اخبار,اخبار سیاسی,صالحی‌امیری

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در واکنش به انتقادات مطرح شده در یادداشتی به شبهات مطرح شده پاسخ داد.

به گزارش خبرآنلاین، سیدرضا صالحی امیری در یادداشتی در کانال اطلاع‌رسانی شهرداری تهران درباره حواشی بوجود آمده درباره دوشغله بودنش پس از انتخاب به ریاست کمیته ملی المپیک،‌ نوشت: «آمادگی دارم به احترام افكارعمومي داوطلبانه و صادقانه و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری را به جوانان حوزه فرهنگ و هنر واگذار کنم. اما ریاست کمیته ملی المپیک افتخاری است و شغل محسوب نمی‌شود.»

 

مشروح این یادداشت را در زیر بخوانید؛

 

دوستانه و برادرانه به همه منتقدین عزیز چند نکته را یادآوری می‌کنم:

 

۱) از ایجاد فضای نقد و نقادی در کشور که از ابتدا شعار و وعده ما به مردم بود و کماکان نیز به آن عهد وفاداریم، تشکر می‌کنم.

 

۲)بر اساس اساسنامه، ریاست کمیته ملی المپیک در ایران افتخاری بوده، شغل محسوب نمی‌شود و مانند بیش از 180 کشور جهان یک جایگاه سیاسی بوده و هست، ولی دبیرکل به‌عنوان مدیر اجرایی از میان مدیران جامعه ورزشی انتخاب می‌گردد. هدف این کار ارتقای جایگاه کمیته در سطح ملی و جلب و جذب امکانات برای تقویت ورزش قهرمانی کشور است.

 

۳)تصدی این پست هیچ‌گونه منع قانونی نداشته و مغایرتی با مسئولیت اجرایی ندارد. اینجانب نیز بر اساس همین منطق و رویه کاندید شدم. (آقایان محلوجی، کلانتری و هاشمی‌طبا هم‌زمان با تصدی وزارتخانه و سازمان، ریاست کمیته المپیک را نیز بر عهده داشتند)

 

۴) اساساً سرمایه اجتماعی ما در دولت و شهرداری، جوانان بوده و هستند. اینجانب از ابتدا پیشتاز زمینه‌سازی برای حضور جوانان و زنان در عرصه مدیریتی بوده و هستم؛ و عمیقاً معتقدم که باید راه را برای آنان باز کرد. عملکردم در طول دوره مدیریت نیز شاهدی بر این مدعاست.

 

۵) کار در شهرداری امری خطیر، دشوار و پرچالش می‌باشد و حضور جوانان عزیز که انگیزه، جسارت و خلاقیت بالایی دارند در این حوزه، می‌تواند کشور را به قله توسعه و تعالی برساند.

 

۶) در حال حاضر هیچ اصراری بر ماندن در پست معاونت اجتماعی و فرهنگی ندارم و آمادگی دارم به احترام افكارعمومي داوطلبانه و صادقانه این پست را به جوانان حوزه فرهنگ و هنر واگذار نمایم تا بتوانند به کمک شهردار فرهیخته و شورای منتخب مردم این بار سنگین را به مقصد و مقصود برسانند.

 

خدایا چنان کن سرانجام کار

تو خشنود باشی و ما رستگار

دوستدار شما

سید رضا صالحی امیری

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------