آخرین اخبار سیاسی

سعید لواسانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش‌ها به تصمیم زاکانی برای ساخت مسجد در پارک قیطریه

سید سعید لواسانی از تصمیم زاکانی شهردار تهران برای ساخت مسجد در پارک قیطریه انتقاد کرد. به گزارش دیده بان ایران، سید سعید لواسانی امام جمعه…

اجبار زندانیان به مصرف هرگونه دارو کذب است



اخبار,اخبار سیاسی,زندان اوین

روابط عمومی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور اجبار زندانیان به مصرف هرگونه دارو را تکذیب کرد.

روابط عمومی سازمان زندان ها ضمن تکذیب و رد خوراندن اجباری دارو به بازداشت شدگان ناآرامی های اخیر طرح مطالبی از این دست را مصداق نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی دانست و اعلام نمود اشخاص مطرح کننده این دروغ و تهمت بزرگ را در اسرع وقت و در دادسرای عمومی و انقلاب تهران تحت تعقیب قانونی قرار خواهد داد.

 

این روابط عمومی در خلاصه ای از اقدامات مرتبط با مسائل بهداشتی و درمانی که به عنوان خدمات این سازمان به تمامی محکومان و متهمان در بدو ورود به تمامی زندان های کشور ارائه می شود اعلام کرد:

 

*تمامی زندانیانی که وارد زندان می شوند پرسشنامه هایی را جهت تشکیل پرونده شخصیت تکمیل می کنند که یکی از بخش های آن مربوط به شناسنامه بهداشتی و سلامت آنان است.

 

*در این فرآیند به هیچ وجه در مبادی ورودی به زندانیان دارویی ارائه نمی شود و چنانچه در یک فرد زندانی بیماری خاصی تشخیص داده شود فرد مذکور به واحد بهداری زندان و یا در صورت نیاز به مراکز بهداشتی و درمانی سطح شهر اعزام می شود. مجدداً تاکید می شود مطالب منتشر شده در این خصوص کذب بوده و انتشار دهندگان آن برابر مطلب صدر این اطلاعیه تحت تعقیب کیفری قرار خواهند گرفت.

 

به نظر می‌رسد اشاره این روابط عمومی به محمود صادقی، نماینده مجلس دهم  باشد که در پیامی توئیتری نوشته بود: «طبق اعلام بستگان یکی از بازداشت‌شدگان که در زندان فوت کرد، او طی چند تماس باخانواده اش اظهار داشته مسئولان او و دیگر بازداشتی ‌ها را مجبور به خوردن قرص هایی می‌کردند که حالشان را بد می‌کرده...»

 

 اعتمادآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------