آخرین اخبار سیاسی

حوزه علمیه کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

مقایسه حوزه علمیه کاظم صدیقی و مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

دیده بان ایران | حوزه علمیه امام خمینی تحت مدیریت کاظم صدیقی با مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

دولت ادعای کریمی قدوسی را تکذیب کرد



اخبار,اخبار سیاسی,معاونت حقوقی ریاست جمهوری

در پی ادعای کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه شکایت دولت علیه نمایندگان مجلس به ۱۰۰ مورد رسیده است، اداره امور دعاوی و قراردادهای معاونت حقوقی ریاست جمهوری، این ادعا را تکذیب و توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، سیداحسان حقی رئیس امور دعاوی و قراردادهای معاونت حقوقی ریاست جمهوری در این‌باره اظهار کرد: مطابق سوابق موجود در امور دعاوی این معاونت از ابتدای دولت یازدهم تا کنون، تنها از شش نماینده مجلس شورای اسلامی شکایت شده که چهار مورد آن مربوط به نمایندگان دوره نهم و دو مورد آن مربوط به نمایندگان دوره دهم است.

 

وی افزود: همچنین بررسی به عمل آمده از کلیه وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی دیگر در خصوص شکایت مطروحه علیه نمایندگان مجلس به دلیل انتسابات ناروا به وزرا و رؤسای دستگاه‌های اجرایی نشان می‌دهد که مجموع موارد طرح‌شده در دستگاه قضایی، انگشت‌شمار بوده است. بنابراین بزرگنمایی افراطی و ۱۰ برابر نشان دادن شکایات مطروحه توسط دولت علیه نمایندگان مجلس شورای اسلامی برخلاف واقع و بی‌وجه است.

 

حقی خاطرنشان کرد: باید دانست که از آقای کریمی قدوسی هم در دولت یازدهم و هم در دولت دوازدهم به دلیل اظهارات خلاف واقع متعدد علیه دولت شکایت به عمل آمده است. در واقع تنها شکایت مطروحه توسط معاونت حقوقی ریاست جمهوری علیه یک نماینده مجلس در دولت دوازدهم مربوط به آقای کریمی قدوسی است که منجر به صدور کیفر خواست شده و در دست رسیدگی است.

 

حقی ضمن تقبیح آنچه که آن را «اظهارات خلاف واقع و تلاش ناروا برای تخریب دولت» عنوان کرد، گفت: انتظار می‌رود همگان به‌ویژه کسانی که بر جایگاه رفیع نمایندگی مردم تکیه زده‌اند اخلاق دینی و حرفه‌ای را رعایت کنند، در غیر این صورت آثار سوء آن هم بر اخلاق عمومی و اجتماعی و هم بر امنیت ملی احترازناپذیر و بسیار نامطلوب خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------