آخرین اخبار سیاسی

حوزه علمیه کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

مقایسه حوزه علمیه کاظم صدیقی و مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

دیده بان ایران | حوزه علمیه امام خمینی تحت مدیریت کاظم صدیقی با مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

عباس امیری‌فر: احمدی‌نژاد زیر نامه‌هایش به جای خادم ملت بنویسد خادم مشایی و بقایی



اخبار,اخبار سیاسی,عباس امیری‌فر و مشایی

عباس امیری‌فر رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در دولت دهم گفت: من به آقای احمدی‌نژاد که در آخر نامه‌هایش می‌نویسد خادم ملت، پیشنهاد می‌کنم به جای خادم ملت بنویسد خادم بقایی و مشایی؛ چون ایشان فقط به این دو فرد خدمت می‌کند.

عباس امیری‌فر، رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در دولت دهم به درخواست محمود احمدی نژاد از وزارت کشور برای برگزاری تجمع واکنش نشان داد و گفت: «هدف این طیف فشار به نهادهای حکومت است.» 

 

او در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین با اظهار اینکه «درخواست احمدی‌نژادی‌ها برای برگزاری تجمع غیرقانونی است» گفت: «نمی‌شود هر کسی که در دادگاه محکوم می شود درخواست برگزاری تجمع دهد! اینطور سنگ روی سنگ بند نمی شود. این طیف، محکومیت‌های سنگینی دارند از این رو به دنبال تضعیف مراکز قانونی نظام هستند. بنابراین نباید به آنها اجازه برگزاری تجمع داد.» 

 

امیری‌فر خطاب به احمدی‌نژاد و حلقه اطرافش گفت: «مانند مردم عادی رفتار کنید. چرا خود را بالاتر از بقیه می‌بینید؟ آیا واقعا معقول است هر کسی در دادگاه پرونده دارد درخواست برگزاری تجمع کند؟» 

 

او با اشاره به سکوت چند هفته ای محمود احمدی نژاد اضافه کرد: «من به آقای احمدی نژاد می گویم بهتر است شما سکوت کنید است. همین چند روز که سکوت کردید برای شما بهتر بوده است. شما که شعار قانون‌گرایی می دهید پس به قانون عمل کنید.» 

 

امیری فر با تاکید بر اینکه «دوره احمدی نژاد دیگر تمام شده است» گفت: «او با حرکاتی که انجام داد و به دلیل اینکه مقابل رهبری ایستاد دیگر جایگاهی بین مردم ندارد مگر اینکه چند سالی سکوت و یارانش را عوض کند. در این صورت شاید مردم به او رجوع کنند اما با این دایره بسته که همه چیز را در بقایی و مشایی می‌بیند دیگر هیچ جایگاهی بین مردم ندارد.» 

 

او افزود: «من به آقای احمدی نژاد که در آخر نامه‌هایش می‌نویسد خادم ملت، پیشنهاد می‌کنم به جای خادم ملت بنویسد خادم بقایی و مشایی؛ چون ایشان فقط به این دو فرد خدمت می کند.» 

 

امیری‌فر با اشاره به فرمایشات اخیر رهبری گفت: «آقای احمدی‌نژاد می‌گوید چون رهبری گفته‌اند اگر کسی ده سال مسئولیت داشت نمی تواند اپوزسیون نظام شود اما من هشت سال رئیس جمهور بودم پس منظور رهبری با من نبوده است. منظور آقا از ده سال دو سال حضور ایشان در شهرداری تهران به علاوه هشت سال ریاست جمهوری بود. آقای احمدی نژاد اگر می خواهد اپوزسیون شود باید از مجمع تشخیص مصلحت نظام استعفا دهد و بعد هر کاری می خواهد بکند. باید با مردم شفاف صحبت کند و بگوید رهبری و نظام را قبول دارد یا نه. اگر قبول ندارد شفاف بگوید من رهبری و نظام را قبول ندارم.» 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------