آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

نماینده مجلس: رد کلیات بودجه انعکاس درد دل مردم بود/ نمایندگان با رد کلیات بودجه اعلام کردند باید به مردم توجه شود



اخبار,اخبار سیاسی, قاسم میرزایی نیکود

میرزایی نیکو در مورد رد کلیات بودجه ۹۷ در صحن علنی مجلس تاکید کرد: نمایندگان یک پیام جدی اقتصادی یا انعکاس درد دل مردم را به دولت داشتند مبنی بر اینکه باید به مردم توجه داشته باشند.

قاسم میرزایی نیکو نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی درباره رد کلیات بودجه در صحن علنی مجلس در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین با تاکید به صحبت‌های مخالفان بودجه در صحن علنی تاکید کرد: مواردی مانند در نظر نگرفتن اولویت‌بندی، درست در نظر نگرفتن حساب دخل‌وخرج و درآمد و هزینه‌ها و ... از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مسائل مردم است که ازنظر بخشی از نمایندگان موردتوجه قرار نگرفته بود.

 

او در ادامه افزود: به‌عنوان نمونه آموزش‌وپرورش به‌خوبی دیده نشده، به بخش کشاورزی بی‌توجهی شده و در مقابل این‌ها بخش‌ها و بنگاه‌های پشتیبانی مختلف دفاعی و غیر دفاعی را پررنگ کرده‌اند و این‌ها همه از محورهایی است که نشان از ضعف در بودجه دارد.

 

میرزایی نیکو در ادامه با انتقاد به برداشت از صندوق توسعه ملی عنوان کرد: مورد دیگر درباره صندوق توسعه ملی است، این صندوق قرار بوده که برای توسعه کشور مورداستفاده قرار گیرد. برداشت از آن برای صداوسیما به توسعه چه ارتباطی دارد؟

 

این نماینده مجلس همچنین با انتقاد نسبت به عملکرد صداوسیما گفت: صداوسیمایی که با من یا بسیاری از نمایندگان به‌عنوان نماینده یک منطقه یک دقیقه هم‌صحبت نکرده؛ همچنین در بسیاری موارد خواست ملت را موردتوجه قرار نمی‌دهد و صرفاً به یک طیف خاص می‌پردازد، چرا این بودجه علاوه بر بودجه‌ای که از ردیف‌های بودجه برای آن در نظر گرفته شده باید به او تعلق گیرد.

 

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در ادامه با بیان اینکه این‌ها مسائلی است که بعد از صحبت‌های موافق و مخالف دوستان از همه طیف‌های مجلس در جمع‌بندی‌ها به آن رسیدند، عنوان کرد: همه‌کسانی که اشکالات چارچوب دار و قابل رد به موضوع داشتند باهم به‌اتفاق نظر رسیدند و موجب شد تا کلیات بودجه رد شود.

 

او در پاسخ به این سؤال که این اتفاق را می‌توان یک پیام سیاسی برای دولت دانست، تاکید کرد: نمایندگان یک پیام جدی اقتصادی یا انعکاس درد دل مردم را به دولت داشتند مبنی بر اینکه باید به مردم توجه داشته باشند.

 

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید همچنین درباره احتمال تغییر در کمسیون تلفیق بودجه عنوان کرد: باید همان‌طور که امروز تلاش شد، سعی شود تا پیشنهاد‌هایی در راستای اصلاح در نظر گرفته شود و آن‌ها را مورد بررسی قرار داد، پیگیری کرد تا از کمیسیون تلفیق بر اساس خواست مردمی بیرون بیاید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------