محمدکاظمی: رفع محدودیت دیدارهای محصوران از طرف شورای عالی امنیت ملی بوده است



اخبار,اخبار سیاسی,محمدکاظمی

عضو کمیته رفع حصر با بیان اینکه تأکید می‌کنم که آنچه در مورد رفع محدودیت دیدارهای محصوران انجام‌شده از طرف شورای عالی امنیت ملی بوده است، عنوان کرد: امیدوار هستم که این شورا در آینده به‌تدریج گشایش‌های بیشتری در بحث ملاقات، رفع محدودیت‌ها و رفت‌وآمدها و ... به وجود آورد.

محمدکاظمی عضو کمیته رفع حصر فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «اعتماد آنلاین» درباره گشایش‌هایی که درروند رفع حصر محصوران به وجود آمده و تأثیری که این کمیته در رایزنی‌ها داشته است گفت: نمی‌توانم توضیحاتی ارائه دهم و بنای کمیته بر این است که اطلاعاتی منتشر نشود. فقط می‌توانم بگویم که از این بازگشایی و مساعدت خوشحال هستم و از مسئولانی که این گشایش را نسبت به آقای موسوی و کروبی ایجاد می‌کنند تشکر می‌کنم.

 

او در ادامه در خصوص گشایش‌های بیشتر بیان کرد: امیدواریم که به‌تدریج با اقداماتی که شورای عالی امینت ملی انجام می‌دهد گشایش‌های بیشتر اتفاق بیفتد.

 

عضو کمیته رفع حصر بابیان اینکه تأکید می‌کنم که آنچه انجام‌شده از طرف شورای عالی امنیت ملی بوده است، عنوان کرد: امیدوار هستم که این شورا در آینده به‌تدریج گشایش‌های بیشتری در بحث ملاقات، رفع محدودیت‌ها و رفت‌وآمدها و ... به وجود آورد.

 

کاظمی در پاسخ به این سؤال که احتمال دارد که در روزهای آینده این دیدارها بیشتر شود به اعتمادآنلاین گفت: به نظر می‌آید که ان شاالله روند همین باشد.

 

این نماینده عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سؤال که چقدر دیدارهایی که داشته‌اید و رسانه‌ای شده است در به وجود آمدن این روند مؤثر بوده تاکید کرد: خواست اعضای کمیته برای رفع مشکلات محصوران بوده است و اگر اقدام یا دیداری هم انجام‌شده است در راستای حل این مشکلات انجام‌شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------