آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

روایت بلومبرگ از جزییات حمله اسرائیل به ایران

خبرگزاری بلومبرگ گزارش می‌دهد که مقام‌های اسرائیلی روز پنجشنبه به آمریکا خبر داده بودند که ظرف ۲۴ ساعت تا ۴۸ ساعت آینده دست به «اقدام…

مصطفی کواکبیان: بعد از بودجه، تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در اولویت است



اخبار,اخبار سیاسی,مصطفی کواکبیان

مصطفی کواکبیان، نماینده تهران گفت: مجلس به عنوان دستگاه نظارتی باید از بیت‌المال حفاظت و حراست کند بنابراین حتما تحقیق و تفحص از شهرداری تهران را پیگیری می‌کنیم.

مصطفی کواکبیان نماینده تهران و از درخواست‌کنندگان تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین با تاکید بر لزوم تحقیق و تفحص مجلس از شهرداری تهران، گفت: قطعا بعد از بودجه تحقیق و تفحص از شهرداری تهران جزو برنامه‌های کاری ما در مجلس است.

 

وی تصریح کرد: کمیسیون عمران اعلام کرد که گزارش تحقیق و تفحص را به هیات رئیسه داده‌اند، اما هیات رئیسه می‌گوید هنوز گزارش از سوی کمیسیون عمران به دست آنها نرسیده است. به هر حال گزارش به هیات رئیسه می‌رسد و مشکلی نیست.

 

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پاسخ به اینکه آیا لازم است که مجلس به تحقیق و تفحص از شهرداری تهران ورود کند و شهرداری نمی‌تواند این اقدام را انجام دهد؟ خاطرنشان کرد: ما به عنوان دستگاه نظارتی باید از بیت‌المال حفاظت و حراست کنیم و ببینیم قوانینی که مصوب‌شده اجرا شده‌اند یا خیر.

 

کواکبیان تاکید کرد: بنابراین حتما تحقیق و تفحص از شهرداری تهران را پیگیری می‌کنیم. ممکن است در همین دوره هم تخلفاتی انجام شود، بنابراین شورای شهر کار خودش را می‌کند و ما هم باید کار خودمان را انجام دهیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------