آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

دیدار محمدرضا تابش با خانواده‌های فعالان بازداشت‌ شده محیط زیست و توضیحات سپاه



اخبار,اخبار سیاسی,محمدرضا تابش

رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری‌های این فراکسیون در مورد بازداشت فعالان محیط زیست و همچنین خبر خودکشی دکترسید امامی در زندان، از توضیحات کارشناسان اطلاعات سپاه در این باره خبر داد.

محمدرضا تابش در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در ادامه پیگیری‌های فراکسیون محیط زیست امروز هم با خانواده‌های فعالان بازداشت شده محیط زیست و برخی کارکنان موسسه حیات وحش میراث پارسیان بنا به درخواست آنها دیدار کردیم و نظرات کارشناسان اطلاعات سپاه را در این باره استماع کردیم.

 

وی افزود: اظهارات خانواده‌های زندانیان و کارکنان این موسسه مبنی بر چارچوب‌دار بودن فعالیت‌ها و هماهنگی با دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط در همه مراحل انجام کار حتی ارتباطات بین‌المللی بود و این‌که تلاش‌های آنها معطوف به حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از تخریب بیشتر آنها و صیانت از گونه‌های جانوری و گیاهی نادر بوده است.  

 

تابش یادآور شد: کارشناسان اطلاعات سپاه نیز با ارائه توضیحاتی ادعای نفوذ سرویس‌های خارجی در برخی عرصه‌های فعالیت این موسسه را مطرح کردند و به اظهارات برخی متهمین علیه متوفی استناد می‌کردند.

 

وی همچنین خاطرنشان کرد: موضوع اعلام خودکشی آقای دکتر سید امامی نیز در دست بررسی است و این سوال مطرح است چرا مسئولان ذیربط در زندان علیرغم آن‌که آن‌جا به دوربین مدار بسته مجهز بوده متوجه این حادثه نشده‌اند.

 

رییس فراکسیون محیط زیست مجلس در پایان گفت که این فراکسیون ظرف یکی دو روز آینده با تمامی مسئولان امر جلساتی را برای پیگیری این موضوع برگزار خواهد کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------