آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

توضیحات یکی از دراویش درباره اغتشاشات پاسداران



اخبار,اخبار سیاسی,تجمع در خیابان پاسداران

یکی از دراویش با تکذیب عاملیت به شهادت رسیدن ماموران نیروی انتظامی در اغتشاشات شب گذشته خیابان پاسداران تهران، اظهار کرد: این اتفاق باعث ناراحتی دراویش نیز شده است، در مسلک و مرام دراویش انجام چنین حرکت‌هایی جایی ندارد.

فرهاد نوری در گفت‌وگو با ایسنا با تاکید بر اینکه هیچگاه خشونت در مسلک دراویش نبوده است، به اتفاقات شب گذشته خیابان پاسداران تهران و به شهادت رسیدن ۵ تن  که ۳ نفر از آنها ماموران انتظامی بودند، اشاره کرد و با بیان اینکه دراویش هیچگاه آغازکننده خشونت نبودند، اظهار کرد: دراویش هیچگاه نمی‌خواستند که این اتفاقات بیفتد. آنها همواره تجمعاتی مسالمت‌آمیز داشته‌اند، اما درباره اتفاقات دیشب باید دید که چه کسانی می‌خواهند از این اغتشاشات سود ببرند و تقصیر را بر گردن دراویش بیندازند.

 

وی  افزود: هیچ کسی موافق خشونت نیست و حتی یک مورد پیدا نمی‌شود که دراویش آغازکننده خشونت، اغتشاش و ضرب و شتم بوده باشند.

 

وی ادامه داد: فرمانده انتظامی تهران در گفت‌وگویی که با دراویش داشتند، تضمین دادند که هیچ اتفاقی برای دراویش نمی‌افتد و امنیت منطقه را بر عهده گرفتند .

 

وی تاکید کرد که  آغازکننده ماجرای دیشب نه نیروی انتظامی و نه دراویش بودند.

 

نوری با تکذیب هرگونه عاملیت به شهادت رسیدن ماموران نیروی انتظامی توسط دراویش در تهران، اظهار کرد: اتفاقی که شب گذشته افتاد باعث ناراحتی ما شد ، در مسلک و مرام درویش‌ها انجام چنین حرکت‌هایی وجود ندارد. دراویش هیچگاه خشونت‌طلب و عامل آغازکننده درگیری نبودند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------