آخرین اخبار سیاسی

حوزه علمیه کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

مقایسه حوزه علمیه کاظم صدیقی و مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

دیده بان ایران | حوزه علمیه امام خمینی تحت مدیریت کاظم صدیقی با مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

غلامعلی رجایی: دوره مدارا با احمدی‌نژاد تمام شده است/ صورت خوشی ندارد که با احمدی‌نژاد برخورد نمی‌شود



اخبار,اخبار سیاسی,غلامعلی رجایی

یک فعال سیاسی با بیان اینکه مدارا با احمدی‌نژاد اشتباه است و باید مثل همه طبق قانون با او برخورد شود، گفت: هرکسی جای احمدی‌نژاد بود و اینگونه نامه می نوشت، الان وضعیت دیگری داشت. این وضعیت صورت خوشی ندارد اینکه مردم ببیند که ایشان خطوط قرمز را نادیده می گیرد ولی با آن برخوردی نمی شود به نظر من برای نظام و سیستم وضعیت خوشایندی ندارد. مردم متوجه تبعیض می‌شوند و حکومت باید شائبه تبعیض را از بین ببرد.

غلامعلی رجایی فعال سیاسی در گفت وگو با اعتمادآنلاین درباره احمدی‌نژاد گفت: من تصورم این است که معامله با احمدی‌نژاد در وضع کنونی یک معامله پر هزینه است و حتما کسانی که وارد معامله با ایشان شدند نه تنها سود نمی‌کنند بلکه وارد یک بازی باخت باخت شده‌اند. معتقدم که این بازی برد- برد نیست بلکه دو سرباخت است هم برای او و هم با کسانی که با او مدارا می کنند.

 

رجایی ادامه داد: پیش از این بزرگان کشور از جمله مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درباره احمدی‌نژاد پیش‌بینی‌هایی کرده بودند و من هم در این باره قبلا گفته بودم که او یک بنی صدر کوچولو است و رو به روی رهبری خواهد ایستاد و همین هم شد. من تصورم این است که او در حرکت بعدی دامنه تعرض به رهبری را افزایش خواهد داد.

 

این فعال سیاسی گفت: به نظر من سیستم و نظام باید احمدی نژاد را از حالت طلبکار بودن بیرون بیاورد و به موضع بدهکاری ببرد و واهمه نداشته باشد که ایشان بخواهد به رسم سابق پرده‌دری و افشاگری کند. به قدر کافی از دوره استانداری، شهرداری و هم ریاست جمهوری او تخلفاتی وجود دارد که باید به این تخلفات رسیدگی شود.

 

رجایی ادامه داد: به نظر من دوره مدارا با احمدی نژاد با نامه اخیرش تمام شده است. احمدی نژاد پیشنهاد برهم زدن وضعیت موجود را داده است که این پیشنهاد مبنای حقوقی ندارد و با عقلیم سلیم هم سازگار نیست. چه اتفاقی در کشور رخ داده که رهبری باید مجلس و دولت را منحل کند و دستور تجدید انتخابات را بدهد.

 

او تأکید کرد: از نظر من می‌تواند برای ایشان لقب محمود مطرود و محمود مردود را به کار گرفت. او نمره مردودی گرفته است و می خواهد این نمره را به نمره قبولی تبدیل کند و معلوم است شدنی نیست.

 

رجایی افزود: مدارا با احمدی‌نژاد اشتباه است و باید مثل همه طبق قانون با او برخورد شود. هرکسی جای احمدی نژاد بود و اینگونه نامه می نوشت، الان وضعیت دیگری داشت. این وضعیت صورت خوشی ندارد اینکه مردم ببیند که ایشان خطوط قرمز را نادیده می گیرد ولی با آن برخوردی نمی شود به نظر من برای نظام و سیستم وضعیت خوشایندی ندارد. مردم متوجه تبعیض می شوند و حکومت باید شائبه تبعیض را از بین ببرد. نظام باید او را در موضعی بنشاند که موضع بدهکارانه داشته باشد و تنها راه حل این است که تخلفات را پاسخگو باشد حالا اگر حرفی هم دارد مثل همه آزاد است که آن را مطرح کند و افکار عمومی هم می تواند آن را نقد کند.

 

او تصریح کرد: الان او می خواهد نظام را به چالش بکشاند که بگوید نظام دارای اعتبار نیست و این ها به نظر من بارهای حقوقی دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------