آخرین اخبار سیاسی

حوزه علمیه کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

مقایسه حوزه علمیه کاظم صدیقی و مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

دیده بان ایران | حوزه علمیه امام خمینی تحت مدیریت کاظم صدیقی با مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

باهنر: مقامات قضایی گفته‌اند احمدی نژاد به اندازه کافی جرم مرتکب، ولی شرایط برخورد باید فراهم شود



اخبار,اخبار سیاسی,محمدرضا باهنر

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: مقامات قضایی گفته‌اند که برای برخورد با احمدی نژاد آمادگی وجود دارد و به اندازه کافی هم جرم مرتکب شده است ولی شرایط برخورد باید فراهم شود.

به گزارش انتخاب، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین شامگاه امروز(شنبه)در نشست ماهانه این جامعه ضمن اشاره به تحرکات سیاسی رئیس جمهور سابق در ماه های اخیر اظهار داشت: حرکات احمدی نژاد دارد یک مقدار تند می‌شود. این حرکات ابتدا به بهانه عملکرد برخی قوا بود اما الان به سمت ایرادگرفتن از کلیت نظام می رود.

 

باهنر پیرامون این سوال افکار عمومی که چرا با حرکات احمدی نژاد برخورد نمی‌شود، گفت: مقامات قضایی گفته اند که برای برخورد آمادگی وجود دارد و به اندازه کافی هم جرم مرتکب شده است ولی شرایط برخورد باید فراهم شود.

 

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین ادامه داد: فقط می توانیم بگوییم که در آخر مسیر، پرت نشویم و ان شاءالله عاقبت همه ما ختم به خیر شود.

 

باهنر ضمن اشاره به ناامنی اخیر در پاسداران تهران تصریح کرد: برخی رسانه ها از واژه دراویش استفاده کردند در حالی که دراویش شعب زیادی دارند و با هم اختلاف نیز دارند و بهتر است به جای استفاده از واژه دراویش، از واژه دواعیش استفاده کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------