آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

باهنر: احمدی نژاد در رفتار خود تجدید نظر کند



اخبار,اخبار سیاسی,محمدرضا باهنر

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد که احمدی نژاد باید در رفتار خود تجدید نظر کند.

به گزارش ایسنا، محمدرضا باهنر عصر امروز طی سخنانی در نشست خبری با اهالی رسانه درباره اظهارات اخیر احمدی نژاد و نامه او به رهبری اظهار کرد: یکی از تئوری های ایشان این است که همواره روی آنتن باشد.ایشان گاهی توهماتی دارد که در زمان ریاست جمهوری هم این توهمات را بیان می کردند و ما از ایشان سوال می پرسیدیم ایشان پاسخ را موکول به آینده می‌کردند، امروز هم برای روی آنتن بودن اگر بخواهیم اصل نظام را زیر سوال ببریم خوب نیست و ایشان باید در رفتار خود تجدید نظر کنند.

 

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین تاکید کرد: خیلی از مسئولان در این چهل سال در راس کار بودند و اگر ما بخواهیم وضعیت فعلی نظام جمهوری اسلامی ایران را بررسی کنیم باید بخش‌های مثبت و منفی آن در نظر گرفته شود، ما باید نقاظ مثبت و منفی نظام را ارزیابی کرده و براساس آن چهل سالگی انقلاب را بهتر پشت سر بگذاریم.

 

باهنر درباره اظهارات رییس جمهوری در روز بیست و دوم بهمن گفت: امروز در کشور ما یکسری جریانات سیاسی هستند که دوست دارند جریان دو قطبی را ادامه بدهند و این خسارت به نظام می زند و برخی به دنبال تحمیل این داستان هستند. انتخابات قله افتخار ما است، ما در هر انتخابات دو الی سه ماه قبل و بعد از این رویداد درگیر آن هستیم.

 

وی افزود: آنچه در زمان انتخابات رخ می‌دهد یک رقابت است اما بعد از انتخابات رقابت باید به رفاقت تبدیل شود، گاهی بعد از انتخابات همین مسائل حاشیه‌ای اتفاقات را از متن به حاشیه می برد، بعد از انتخاب رییس جمهور باید نیروهای رقیب و همسان باید به کمک رییس جمهور بیایند، در این میان اگر رییس جمهور بخواهد متن به حاشیه ببرد کشور دچار مشکل می‌شود، برای نمونه طرح  موضوع رفراندوم در راه‌پیمایی جای گله داشت.

 

باهنر با بیان اینکه حل مشکلات کشور نیازی به رفراندوم ندارد، گفت: اینکه روز بیست و دوم بهمن در جمعیت عظیمی که آن حماسه را ایجاد کردند، بیاییم و آن حرف حاشیه ای درباره رفراندوم را مطرح کنیم این کار جالب نیست. جای چنین بحث های حاشیه‌ای، آن هم در زمانیکه حرف مردم و حاکمیت و مسئولان همه یکی است که مشکلات را حل کنیم در آنجا نیست. این حرف‌ها باید در محافل آکادمیک پیگیری و بررسی شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------