آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

صادق زیباکلام: خطر جنگ رفع شده است | اسرائیل دست بالای نظامی را دارد

صادق زیباکلام استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران می‌گوید اسرائیل دست بالای نظامی را دارد و این قید جدید ایران که گفته هر حمله‌ای به منافع…

کواکبیان: برای مقابله با فساد باید روشهای درستی داشته باشیم



اخبار,اخبار سیاسی,کواکبیان

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: باید روش‌های درستی در مقابله با فساد داشته باشیم و در قانون اساسی داریم که نماینده در برابر کل ملت مسئول است و رهبر هم مانند سایر افراد ملت هستند و با آنان برابرند، پس همه باید پاسخگو باشند.

به گزارش ایسنا، مصطفی کواکبیان در حاشیه شانزدهمین کنگره حزب مردم سالاری در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره طرح اعاده اموال غیرمشروع مسئولان، اظهار کرد: معتقدم این طرح باید پخته شود، چون خودم موافق آن هستم اما موافق اینکه فقط اموال برگردد و سیستم ناکارآمد فسادآمیز ادامه داشته باشد، نیستم. این مسئله مقدماتی لازم دارد و اینکه فقط بگوییم اموال مسئولان برگردد اما فساد به صورت سیستماتیک در جای دیگر باشد کاری حل نمی‌شود.

 

وی افزود: باید روش‌های درستی در مقابله بت فساد داشته باشیم و نظر فراکسیون امید را درباره این هم من نباید بگویم. ما در قانون اساسی داریم که نماینده در برابر کل ملت مسئول است و اصل دیگری هم داریم که رهبر مانند سایر افراد ملت هستند و با آنان برابرند. پس همه باید پاسخگو باشند. 

 

کواکبیان در پاسخ به این پرسش که اگر این طرح پخته شود آیا فراکسیون امید از آن حمایت می‌کند، اظهار کرد: قطعا حمایت خواهیم کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------