آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

روحانی: حضور فعال زنان در عرصه های اجتماعی از افتخارات انقلاب اسلامی است



اخبار,اخبار سیاسی,حسن روحانی

رئیس‌جمهور کشورمان در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان این که حضرت فاطمه زهرا (س) برای همیشه تاریخ برترین الگوی زنان جهان است، تصریح کرد که حضور فعال زنان در عرصه‌های اجتماعی از افتخارات انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی شامگاه سه‌شنبه و در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی با تبریک میلاد پربرکت حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت امام خمینی (ره) و همچنین روز زن و مادر، تاکید کرد: حضرت صدیقه طاهره(س) برای همیشه تاریخ برترین الگوی زنان جهان است.

 

او افزود: عشق و پیروی ملت ما از اهل بیت (ع) بزرگترین سرمایه ما در انقلاب و امروز در حفظ دستاوردهای انقلاب است.

 

رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به همزمانی سالروز ولادت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با این رویداد، گفت: حضرت امام خمینی (ره) شخصیتی ممتاز بود که خدمات ایشان به اسلام و همچنین استقلال و عزت ملت ایران؛ اگر نگوییم در قرون اخیر بی نظیر بوده، قطعا کم نظیر است.

 

روحانی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک روز زن و مادر، افزود: در اسلام و آموزه های خاندان رسالت جایگاه والایی برای بانوان تبیین شده است و در چهار دهه پس از انقلاب نیز بر همین مبنا همواره به حقوق و حضور زنان توجه ویژه ای شده است.

 

رئیس‌‌جمهور حضور موثر زنان در تمام عرصه های سیاسی و اجتماعی، آموزشی و تحقیقاتی را از برگ های زرین انقلاب اسلامی و باطل کننده اتهاماتی دانست که برخی مدعیان حقوق بشر نسبت به جمهوری اسلامی مطرح می کنند.

 

روحانی نقش مادران را در تربیت جامعه و ارتقای فرهنگی غیرقابل جایگزین برشمرد و افزود: بانوان و مادران حق بزرگی بر حفظ استقلال کشور، انقلاب و دفاع مقدس دارند.

 

رئیس‌جمهور همچنین حضور سه زن در ترکیب کابینه، هفت معاون وزیر و ده‌ها مشاور و مدیر کل در دستگاه های اجرایی را نمادی از توجه ویژه دولت تدبیر و امید به حقوق و توانمندی‌های بانوان دانست و افزود: در چهار سال گذشته مجموعا بیش از ۲ میلیون شغل خالص در کشور ایجاد شده که بخش قابل ملاحظه از این فرصت های شغلی به زنان اختصاص یافته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------