آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

نماینده مجلس: استیضاح وزیر کار در شرایط فعلی صحیح نیست



اخبار,اخبار سیاسی,مجید کیانپور

نماینده شهرستان‌های دورود و ازنا تاکید کرد که استیضاح وزیر کار در شرایط فعلی صحیح نیست.

به گزارش ایلنا،‌ نماینده و اعضای خانه کارگر و انجمن صنفی کارگران ساختمانی شهرستان ازنا با نماینده محترم شهرستان‌های دورود و ازنا دیدار و گفت‌وگو کردند.

 

در این دیدار ذلفی گفت: نمایندگان استان از وزیر کارگری دفاع می‌کنند و با اجرای تبصره ۷ بند ز مخالفت کردند.

 

کیانپور نیز اذعان کرد: ربیعی شکاف‌های جامعه کارگر را درک می‌کند و با تمام توان پیگیر مطالبات این قشر زحمتکش جامعه است.

 

ذلقی هم تاکید کرد: از توجه و پیگیری‌های کیانپور تشکر می‌کنیم و امید داریم بتوانند منطقه را در مسیر آبادانی قرار دهند.

 

همچنین در این دیدار اعضای خانه کارگر و انجمن صنفی کارگران ساختمانی شهرستان ازنا ضمن ابراز مطالبه خواسته‌های کارگران از نماینده محترم و عملکرد و پیگیری‌های خوب و مثبت وی برای منطقه، قشر کارگر و مخالفت کیانپور و جلوگیری از دستبرد به اموال کارگران تقدیر و تشکر کردند.

 

اعضای خانه کارگر و انجمن کارگران یادآور شدند: با  پیشبرد اهداف کارگران و پیگیری‌های کیانپور نسبت به راه‌اندازی کارگاهای تعطیل و اشتغال‌زایی در صنعت و صنعت توریسم در منطقه با  کمک صد درصدی نماینده مردم شهرستان پله‌های شکوفایی منطقه را طی خواهیم کرد.

 

در ادامه نماینده شهرستان‌های دورود و ازنا خاطرنشان کرد: نمایندگان استان با طرح تبصره ۷ بند ز مخالف بودیم. با هرگونه جداسازی اموال از بدنه سازمان تامین اجتماعی که اموال قشر کارگر است مخالفت کردیم. از نوربخش که دید قابل تحصینی درباره بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران و ارائه هر چه بهتر خدمات درمانی دارد تشکر می‌کنم.

 

کیانپور متذکر شد: تمام قد از وزیر کارگر قشر کارگری علی ربیعی و سازمان کارگر نهاد تامین حمایت و دفاع می‌کنم. در شرایط فعلی استیضاح وزیر کار صحیح نیست و امید دارم ربیعی از پس مشکلات با توجه به وضعیت موجود به خوبی بر آمده و در مجلس نمایندگان را قانع می‌کند.

 

وی تاکید کرد:‌ با تمام توان به‌صورت شبانه‌روزی پیگیر مطالبات به‌حق مردم منطقه هستم و نخواهم گذاشت خواسته‌های مردمم در پیشبرد و شکوفایی منطقه پایمال شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------