آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اگر همه با گشت ارشاد مخالفند چرا ون ها برگشتند؟ | ادعای جلیل محبی درباره بازگشت گشت ارشاد : کار دولت است

اسفند گذشته امیرحسین بانکی‌پور، نماینده اصفهان در مجلس جزئیاتی از لایجه حجاب در اختیار رسانه‌ها قرار داد که نشان می‌دهد قانون جدید تنها…

تازه‎ترین ادعاهای احمدی‏‎نژاد: آزادی در انحصار برخی است که دستشان در جیب مردم است و قطع نمی‎شود



اخبار,اخبار سیاسی,احمدی‏‎نژاد

امروز احمدی‌نژاد به سلطان آباد رفته بود تا در جمع مردمی که کانال تلگرامی‎اش آنها را «کثیر» توصیف کرده بود؛ از آزادی و عدالت سخن بگوید.

به گزارش خبرآنلاین، محمود احمدی نژاد که مدتی است با صحبت ها و نامه نگاری هایش حواشی‎ای را در عرصه سیاست به وجود آورده، امروز به سلطان آباد رفت و در جمع مردم آنجا سخنرانی کرد. احمدی نژاد در این سخنرانی به لزوم آزادی پرداخت و گفت تا زمانی که آزادی نباشد وضع همین است. به گفته وی، اگر مردم برای بیان حق خود آزاد باشند، وضع جامعه این طور نمی شود.

 

او مدعی شد که آزادی در انحصار یک عده است که می توانند دستشان را در جیب مردم بکنند اما مردم آزاد نیستند که دست آنها را قطع کنند! حا آنکه اگر اگر ملت آزاد باشند، می توان عدالت را پیاده کرد.

 

گفتنی است کانال تلگرامی دولت بهار که منتسب به رئیس دولت دهم و یارانش هست از لحظه ورود احمدی نژاد به سلطان آباد تا ساعت ۱۸ روز جمعه ۱۸ اسفند، بیش از ۴۰ عکس و فیلم از حضور نیم روزی وی در این منطقه منتشر کرد. از جمله سلفی‎های مردم با او و فیلم هایی که در آن چندین نفر در حال فیلم برداری و عکاسی هستند.

اخبار,اخبار سیاسی,احمدی‏‎نژاد

اخبار,اخبار سیاسی,احمدی‏‎نژاد

اخبار,اخبار سیاسی,احمدی‏‎نژاد

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------