آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

واکنش حق‌شناس به احضار شهردار تهران: قوه قضاییه با ۱۷ میلیون پرونده برای بررسی جشن برج میلاد وقت دارد؟



اخبار,اخبار سیاسی,محمدجواد حق‌شناس

پس از حاشیه‌های جشن روز زن که با حضور محمدعلی نجفی شهردار تهران در برج میلاد برگزار شد، امروز شنبه ۱۹ اسفند ماه دادستان تهران، شهردار پایتخت را در ارتباط با حاشیه‌های جشن برج میلاد احضار کرده بود. همچنین عباس جعفری دولت آبادی، دادستان تهران خطاب به اعضای شواری شهر گفت: «اعضای شورای شهر باید بر عملکرد شهردار تهران نظارت بیشتری داشته باشند زیرا او مشغول فعالیت‌های دیگری است.» در همین خصوص محمدجواد حق‌شناس، عضو شورای شهر تهران به این گفته دادستان تهران واکنش نشان داد که در ادامه می‌خوانید.

به گزارش شهردارآنلاین، محمدجواد حق‌شناس، رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای شهر تهران در واکنش به احضار شهردار تهران و همچنین انتقاد دادستان تهران از  اعضای شورای شهر به دلیل عدم نظارت بر فعالیت تهران در جمع مسئولان فرهنگی شهرداری تهران گفت: «برای من عجیب است که قوه قضاییه با این همه مشغله و ۱۷ میلیون پرونده قضایی که باید بررسی کند آنقدر وقت آزاد دارد که به موضوع جشن برج میلاد می‌پردازد. فارغ از اینکه این جشن خوب و یا بد بوده است باید بدانیم که موضوعی مهمی نیست که قوه قضاییه بخواهد به آن ورود کند.»

 

او ادامه می‌دهد: «باید توجه داشته باشیم که در جشن مذکور حدود ۲ هزار نفر حضور داشتند که حداقل ۳۰ درصد از آنها را خانواده‌های شهدا و ایثارگران تشکیل می‌دادند و همچنین مدیرانی هم حضور داشتند که انقلابی و مذهبی هستند و نمی‌توان به آنها برچسب‌های ضد دینی و ضد انقلابی زد.»

 

وی اضافه می‌کند: «هیچکدام از افرادی که داخل جشن حضور داشتند اعتراضی به نحو برگزاری جشن نداشتند، زیرا عمل خلافی در آن صورت نگرفته است. در چنین شرایطی که مدیریت شهری در تهران با این همه مشکلات روبه‌رو شده و با فعالیت‌های دشوار در حال حل بحران‌ها جاری است، دوستان به جای همکاری و همراهی برای به سامان رساندن وضعیت کنونی، دائما مشغول حاشیه‌سازی و مشکل تراشی برای شهرداری هستند.»

 

این عضو شورای شهر خطاب به مسئولان فرهنگی شهرداری تهران ادامه می‌دهد: «مدیران شهرداری تهران نباید به دلیل ترس از این حاشیه‌سازی‌ها از وظیفه خود که خدمت به شهروندان است عقب‌نشینی کنند زیرا خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها خواسته خداوند متعال است. اگرمردم از مسئولان شهری رضایت داشته باشند مطمئنا خداوند هم از آنها راضی خواهد بود. مسئولان فرهنگی باید بدانند که همانطور که مناسبت‌های ملی ما اهمیت دارند و مناسبت‌های مذهبی ما هم مهم و تاثیرگذار خواهد بود. در مراسم یاد شده اصول مذهبی هم باید اجرا شود ولی نباید آنقدرها هم سخت‌گیری کنند.»

 

حق‌شناس اضافه کرد: «نباید آنقدر مسائل را به موضوعات مذهبی ببندیم که نتوان کاری انجام داد. مردم خودشان آگاه هستند و بهتر از هرکسی می‌دانند که چگونه بین مناسبت‌های ملی و مذهبی تعادل و ارتباط برقرار کنند.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------