آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اگر همه با گشت ارشاد مخالفند چرا ون ها برگشتند؟ | ادعای جلیل محبی درباره بازگشت گشت ارشاد : کار دولت است

اسفند گذشته امیرحسین بانکی‌پور، نماینده اصفهان در مجلس جزئیاتی از لایجه حجاب در اختیار رسانه‌ها قرار داد که نشان می‌دهد قانون جدید تنها…

احمد مازنی: رفتارها در قبال حواشی مراسم روز زن، سیاسی است/ گویا شادی میوه ممنوعه است



اخبار,اخبار سیاسی,احمد مازنی

شهری که از همه در و دیوارش غم می بارد گویا شادی در آن میوه ممنوعه است. یعنی هر حرکت نشاط آور و شادی ولو اینکه دختر بچه‌های نابالغ یک حرکت موزونی انجام دهند، ممنوع است.

به گزارش جماران، احمد مازنی نماینده تهران و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به احضار شهردار تهران به دادسرا به دلیل حواشی برنامه روز زن، گفت: شاید در برنامه ای که از سوی شهرداری برگزار شده است احیانا کج سلیقه ای شده باشد. اما رفتاری که با این موضوع انجام می شود بیشتر یک رفتار سیاسی است تا رفتار قضایی و اخلاقی.

 

وی تاکید کرد: امیدواریم که صحت نداشته باشد و تکذیب کنند اما اگر صحت داشته باشد که آقای شهردار را با مشغله ها و گرفتاری های بسیار احضار کرده باشند جای سوال دارد. همه قوا باید کمک کنند تا برنامه های شهر تهران اجرا شود در این شرایط اینکه برای یک برنامه که در زیر مجموعه ایشان اجرا شده و آقای شهردار حضور داشتند بخواهند احضارشان کنند و وقتشان را بگیرند، جای تعجب دارد.

 

مازنی افزود: مردم این موضوع را با حمایت هایی که همه ارکان نظام از بالا تا پایین از شهردار سابق می کردند، قیاس می کنند. آن موقع همه حمایت می کردند تا آقای قالیباف به وظیفه‌اش عمل کند. به نوعی همسایه‌ها یاری کنند تا ایشان شهرداری کنند، بود.

 

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: این موضوع در افکار عمومی تاثیر خوبی ندارد و مردم حتما قضاوت مثبتی در این خصوص نخواهند کرد و این روش‌ها، روش‌های درستی نیست.

 

مازنی با اشاره به حرکات موزون کودکان در برنامه روز زن، گفت: شهری که از همه در و دیوارش غم می بارد گویا شادی در آن میوه ممنوعه است. یعنی هر حرکت نشاط آور و شادی ولو اینکه دختر بچه‌های نابالغ یک حرکت موزونی انجام دهند، ممنوع است.

 

وی تصریح کرد: یادی کنیم از دوران انتخابات که یکی از کاندیداهای محترم اصولگرا گفته بود که من برای ۷ هنر برنامه دارم. نمی دانم که ایشان می دانست رقص یکی از هفت هنر است یا خیر. اگر می دانست بفرمایند که اگر ایشان در ریاست جمهوری بودند چه برنامه ای برای رقص داشتند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------