آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

نوبخت: بودجه عمرانی ۱۱۰ هزار میلیارد تومانی در سال آینده



اخبار,اخبار سیاسی,محمد باقر نوبخت

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در بودجه سال آینده ۱۱۰ هزار میلیارد تومان برای طرح های عمرانی کشور اختصاص داده شد.

به گزارش مهر، محمد باقر نوبخت عصر پنجشنبه در مراسم افتتاح ایستگاه مترو شیراز تاکید کرد: دولت هرگونه تعهدی که داده باشد باید در چهارچوب اولویت و اهداف مشخص در بودجه سالانه مشخص می کند.

 

وی ادامه داد: بودجه سال ۹۷ تصویب و به مجلس تقدیم می شود که در این راستا ۱۱۰ هزار میلیارد تومان در بخش عمرانی اعتبار مشخص شده است.

 

سخنگوی دولت تصریح کرد: این اعتبارات در مقایسه با اعتبارات سال جاری بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان افزایش داشته است که از طریق بخش های مختلف تامین می شود.

 

نوبخت یادآور شد: در حال حاضر ۵۰۰ هزار میلیارد تومان طرح نیمه تمام در کشور وجود دارد که متناسب با شرایط پیشرفت پروژه اولویت بندی شده است که موضوع قطار شهری شیراز از جمله اولویت ها است.

 

وی ادامه داد: طبق قرار سهم دولت و شهرداری شیراز برای ساخت مترو ۵۰ درصد است که به طور حتم سهم دولت در این راستا را پرداخت خواهیم کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------