آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان | مقام آمریکایی: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ايران مطلع هستیم

برخی منابع محلی از شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان در شمال غرب اصفهان خبر می‌دهند. فارس نوشت: برخی منابع محلی از شنیده شدن صدای…

عضو فراکسیون امید مجلس: عملکرد مجلس در سال ۹۶ ضعیف بود



اخبار,اخبار سیاسی,عبدالرضا هاشم‌زایی

یک نماینده مجلس با بیان اینکه عملکرد مجلس در سال ۹۶ ضعیف بوده است و هر چه جلوتر می‌رویم نقش مجلس ضعیف‌تر می‌شود، اظهار داشت: رد صلاحیت‌هایی که شورای نگهبان انجام می‌دهد محصولش همین مجلس است.

عبدالرضا هاشم‌زایی نماینده تهران و عضو فراکسیون امید در گفت‌وگو با خبرنگار اعتمادآنلاین به ارزیابی عملکرد مجلس در سال ۹۶ پرداخت و گفت: عملکرد مجلس در سال ۹۶ ضعیف بوده است. هر چه جلوتر می‌رویم نقش مجلس ضعیف‌تر می‌شود. این موضوع را بخصوص در بعد نظارت باید ریشه‌یابی کرد.

 

وی تصریح کرد: ما بیشتر به خط و خطوط و مسائل سیاسی اهمیت می‌دهیم تا منافع کشور. همچنین من معتقدم که مجلس در بعد نظارتی باید استقلال خود را حفظ کند تا بتواند قوی عمل کند.

 

این نماینده مجلس در خصوص مهم‌ترین مصوبه‌ای که در سال ۹۶ در مجلس به تصویب رسید، اظهار داشت: هر چه فکر می‌کنم به‌جز برنامه توسعه و بودجه سالانه مصوبه شاخصی در مجلس نداشتیم.

 

هاشم‌زایی در پاسخ به اینکه برای بهبود عملکرد مجلس در سال ۹۷ چه اقدامی باید انجام شود؟، گفت: همان‌طور که گفتم ما مجلسی‌ها نباید بیشتر به فکر مسائل منطقه‌ای باشیم و دچارِ روزمرگی و انفعال شویم. بلکه باید منافع ملی و منافع کلان کشور را در نظر بگیریم. رد صلاحیت‌هایی که شورای نگهبان انجام می‌دهد محصولش همین مجلس است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------