آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

اخبار ضد و نقیض از شکستن اعتصاب غذای حمید بقایی



اخبار,اخبار سیاسی,حمید بقایی

حمید بقایی معاون محمود احمدی نژاد در زمان ریاست جمهوری ۲۲ اسفند ماه سال گذشته برای تحمل حکم ۱۵ سال حبس به زندان اوین منتقل شد.

به گزارش ایران آنلاین، سایت دولت بهار نزدیک به محمود احمدی نژاد و نزدیکانش از قول حمید بقایی، شکستن اعتصاب غذایش را تکذیب کرد.

 

این سایت توضیح نداد حمید بقایی از چه طریقی این پیغام را رسانده است.

 

 حمید بقایی معاون محمود احمدی نژاد در زمان ریاست جمهوری  ۲۲ اسفند ماه سال گذشته  برای تحمل حکم ۱۵ سال حبس به زندان اوین منتقل شد.

 

روز گذشته اصغر جهانگیر رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور در خصوص اعتصاب غذای حمید بقایی گفته بود: تمهیدات لازم را برای وی فراهم کردیم و اگر نیاز به پزشک داشته باشد، مانند سایر زندانیان به‌صورت روزانه از پزشک مقیم و حتی پزشکان متخصص استفاده می‌شود.

 

وی افزود: به‌رغم اینکه کسی تلاش می‌کند با نخوردن آب و غذا، شرایط بدی را برای خود فراهم کند اما زندان در تلاش است این اتفاق نیفتد و از آن جلوگیری شود. حتی اگر فردی از نظر روحی و روانی دچار مشکل باشد و آب و غذا نخورد، ما به‌عنوان مجموعه زندان تلاش می‌کنیم فرد را از نظر روحی و روانی بازسازی و ارشاد و شرایط مناسبی را برای وی فراهم کنیم.

 

رئیس سازمان زندان‌ها تأکید کرد: اگر هم در این طور مواقع نیاز به حضور پزشک باشد، از پزشک استفاده می‌شود و در این ارتباط مشکلی وجود ندارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------