آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

بررسی التهابات بازار ارز و مشکل کم‌آبی در جلسات غیرعلنی مجلس



اخبار,اخبار سیاسی,بهروز نعمتی

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از بررسی دو موضوع التهابات بازار ارز و مشکلات مربوط به کمبود بارش و کم‌آبی در جلسات غیرعلنی هفته جاری مجلس خبر داد.

بهروز نعمتی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: براساس مصوبه هیات رئیسه مجلس آقایان کرباسیان و سیف وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی سه‌شنبه صبح در جلسه غیرعلنی مجلس حضور می‌یابند و گزارشی را درباره التهابات اخیر در بازار ارز به نمایندگان ارائه خواهند کرد.

 

وی افزود: در این جلسه همچنین قرار است نمایندگان و روسای کمیسیون‌ها به قید قرعه اظهارات خود را در این باره مطرح کنند. مسئولان دولتی نیز برنامه‌ها و راهکارهای دولت در این زمینه را ارائه خواهند کرد.

 

سخنگوی هیات رئیسه مجلس ادامه داد: همچنین مجلس روز چهارشنبه نیز با حضور وزیر نیرو، وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان محیط زیست جلسه غیرعلنی خواهد داشت تا مشکلات مربوط به کم‌آبی مورد بررسی قرار گیرد.

 

وی اضافه کرد: براساس گفته‌های مسئولین، میانگین بارش در سال آبی امسال ۱۰۰ میلی‌متر بوده و پیش‌بینی این است که ۳۰ میلی‌متر دیگر به این میانگین اضافه شود که اگر این اتفاق بیفتد ما به ۵۰ درصد میانگین سال‌های قبل می‌رسیم و ممکن است مشکلاتی برای کشور ایجاد شود.

 

نعمتی در پایان گفت: در این جلسه نمایندگان مسائل مربوطه را مطرح می‌کنند تا ان‌شاءالله به جمع‌بندی مشترکی بین دولت و مجلس برای حل این مشکل برسیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------