آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

سلحشوری: نمی‌گذارند طرح استیضاح وزیر کشور به صحن برسد



اخبار,اخبار سیاسی,پروانه سلحشوری

یک نماینده مجلس شورای اسلامی درخصوص طرح استیضاح وزیر کشور گفت: تاکنون سه بار نامه برای طرح استیضاح وزیر کشور امضا شده است اما با پس‌گیری امضاها از سوی همکاران نگذاشته‌اند که این طرح به صحن برود.

پروانه سلشحوری در گفت‌وگو با ایلنا، درباره جمع‌آوری امضا و مطرح کردن استیضاخ وزیر کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: نامه‌ای در خصوص استیضاح وزیر کشور از سوی نمایندگان امضا شده بوداما برخی از همکاران امضای خود را پس گرفتند و حتی به من هم اصرار کردند که امضایم را پس بگیرم که پس نگرفتم.

 

وی ادامه : برخی از همکاران امضای خود را پس گرفتند برخی دیگر هم می‌خواهند پس بگیرند و این پیشنهاد را دادند که فعلا این قضیه به مراعا گذاشته شود و در یک فرصت مناسب‌تر بررسی صورت گیرد.

 

نماینده تهران در پاسخ به این سوال که طرح استیضاح وزیر قبل انتشار فیلم برخورد مامور گشت ارشاد بوده است،‌ گفت: بله،‌ این امضا جمع کردن قبل از قضیه انتشار فیلم بود و خیلی وقت است که این نامه را امضا کردیم.

 

سلشحوری خاطرنشان کرد: این سومین بار است که بحث استیضاح وزیر کشور مطرح می‌شود، اما هیچ کدام به صحن نمی‌رسد در عوض مشاهده می‌کنیم که هر روز وزیر کشاورزی را به صحن می‌کشند اما وزیر کشوری که انتقادات نسبت به عملکردش زیاد است هیچ وقت نمی‌گذارند استیضاحش به صحن نمی‌رسد.

 

وی تاکید کرد: نمایندگانی که امضا جمع می‌کنند و یا سوالی را از وزرا می‌پرسند اما بعد آن را پس می‌گیرند مجلس را بی‌اعتبار می‌کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------