آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

هاشم‌زاده‌ هریسی: شاخ و برگ نظام را گرد و غبار گرفته است/ حرکت ما برای بهبود اوضاع لاک‌پشتی است



اخبار,اخبار سیاسی,هاشم‌زاده‌ هریسی

هاشم هاشم‌زاده‌هریسی، عضو مجلس خبرگان رهبری با ابراز نگرانی از «حرکت لاک‌پشتی» در جهت بهبود اوضاع مردم خطاب به مسئولان گفت: «مسئولان دلشان برای مردم بسوزد، باید برای فقر و بی‌عدالتی فکر شود. باید بیدار شویم و خانه‌تکانی را آغاز کنیم. شاخ و برگ نظام را گرد و غبار گرفته، باید به خود تکانی دهیم تا گرد و غبار زدوده شود.»

«بدانیم که اگر با وجود مشکلات ملت قیام کند همه ما را به دریا خواهند ریخت»؛ این جمله نقل‌قولی از آیت‌الله عبدالله جوادی‌آملی در دیدار با علی ربیعی وزیر کار است. یکی از جمله‌های هشدارآمیزی که او دیروز در این دیدار بیان کرد و در ادامه به مسئولان هشدار داد که «از ملتی که به واسطه فقر ستون فقراتش شکسته باشد انتظار مقاومت نداشته باشید. ملتی که ویلچری شد توان مقاومت ندارد.»

 

حالا هاشم هاشم‌زاده‌ هریسی، عضو مجلس خبرگان رهبری هم با ابراز نگرانی از «حرکت لاک‌پشتی» در جهت بهبود اوضاع مردم از این موضوع ابراز نگرانی کرده و خطاب به مسئولان می‌گوید که «حرکت ما برای بهبود اوضاع خیلی کند است و آثار اصلاحات ما دیده نمی‌شود.»

 

هاشم‌زاده هریسی در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» با بیان اینکه ما در لاک خود فرو رفته‌ایم، ادامه می‌دهد: «این در حالی است که باید هوشیار باشیم و بدانیم که مردم امید خود را از دست داده‌اند و زنگ خطرها هم به گوش مسئولان رسیده است.»

 

او گرچه معتقد است شاید اعتراضات موجب آگاهی و باعث شود ما یک دفعه تکان بخوریم که اگر یکدفعه تکان نخوریم ضرر می‌بینیم اما در عین حال معتقد است ما نباید ناامید باشیم چون به گفته او اگر خدا بخواهد نظام و کشور را کمک می‌کند که ان شاءالله خدا ما را بیدار کند.

 

این عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: «مسئولان دلشان برای مردم بسوزد، باید برای فقر و بی‌عدالتی فکر شود. باید بیدار شویم و خانه‌تکانی را آغاز کنیم. شاخ و برگ نظام را گرد و غبار گرفته، باید به خود تکانی دهیم تا گرد و غبار زدوده شود.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------