آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

لاهوتی: محسن هاشمی بهترین گزینه برای شهرداری تهران است



اخبار,اخبار سیاسی,لاهوتی

رییس فراکسیون مدیریت شهری مجلس گفت: کاری به حاشیه‌های سیاسی ندارم اما آقای محسن هاشمی از نظر توانمندی، تخصص، تجربه مدیریتی و آشنایی با ظرفیت‌ها و چالش‌های شهر تهران گزینه بسیار مناسبی برای شهرداری تهران است.

مهرداد لاهوتی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: شورای شهر برای انتخاب شهردار آینده تهران به سه شاخص تخصص، تجربه و تعهد توجه جدی داشته باشد.

 

نماینده مردم لنگرود در مجلس ادامه داد: شهردار آینده تهران باید تخصص برنامه‌ریزی شهری داشته باشد و رشته تحصیلیش متناسب با این مسؤولیت باشد علاوه بر آن باید تجربه مدیریتی کلان داشته باشد. طراز اداره کلان‌شهر تهران حتی بالاتر از وزارت یک دستگاه اجرایی است بنابراین کسی باید شهردار تهران شود که سابقه و تجربه کار در سطوح مختلف مدیریتی و اجرایی این سازمان بزرگ عمومی غیردولتی را داشته باشد و این طور نباشد که یک دفعه یک نفر از وزارت جهادکشاورزی شهردار تهران شود.

 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس متذکر شد: اختیاراتی که شهردار تهران در خیلی مسائل دارد  حتی رییس‌جمهور هم ندارد.

 

وی روش گزینش شهردار آینده تهران را «نامناسب» توصیف کرد و افزود: بنای اعضای شورای شهر تهران برای انتخاب شهردار تهران «داوطلب شدن» افراد است در حالی که نباید این چنین می‌بود. این عزیزان باید خودشان چند نفر را انتخاب می‌کردند و از آنان خواهش می‌کردند تا مدیریت شهر تهران را قبول کنند. وقتی این کار را نکردند طبیعی است که گزینه‌هایی نامزد شهرداری تهران می‌شوند که در اندازه و قواره این پست مهم مدیریتی نیستند.

 

لاهوتی، نزدیکترین فرد به معیارهای سه‌گانه فوق را «محسن هاشمی» دانست و افزود: بنده کاری به حاشیه‌های سیاسی ندارم اما ایشان از نظر توانمندی، تخصص و آشنایی با امکانات و چالش‌های شهر تهران گزینه بسیار مناسبی برای شهرداری تهران است. در نشست فراکسیون مدیریت شهری نیز اجماع اعضا روی ایشان بود.

 

نماینده مردم لنگرود در مجلس در عین حال پیشنهاد داد: گزینه‌های پیشنهادی شهرداری تهران، گزینه‌های مناسبی برای شهرداری تهران نیستند. خوب است آقای هاشمی در کنار افرادی که طراز مدیریتی بالایی دارند برای پست شهرداری تهران به رقابت بپردازند تا بهترین فرد به عنوان شهردار تهران انتخاب و معرفی شود و از سوی همه نهادها و گروه‌ها حمایت شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------