آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

نوبخت: برای شرایط پس از خروج آمریکا از برجام، آمادگی داریم



اخبار,اخبار سیاسی,نوبخت

سخنگوی دولت و معاون رئیس جمهوری گفت: آماده متفاوت شدن شرایط کشور پس از خروج دولت آمریکا از برجام هستیم.

به گزارش ایرنا، محمدباقر نوبخت روز چهارشنبه در مراسم بزرگداشت مقام معلم در انزلی اظهار کرد: تا ۲۲ اردیبهشت ماه، به احتمال قوی آمریکا از برجام خارج می شود و ما باید منتظر متفاوت شدن اوضاع کشور باشیم.

 

وی ادامه داد: آماده متفاوت شدن فضا هستیم و تدابیر و بودجه های لازم را برای روزهای متفاوت با امروز، آماده کرده ایم.

 

معاون رئیس جمهوری تصریح کرد: محاصره اقتصادی، همچنان وجود دارد و وظیفه ما این است که آن را بشکنیم و تصمیماتی که از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون تحت عنوان برجام اتخاذ شد و همه مردم ایران در آن سهم دارند را تا آخرین روز، با مستندات دفاع می کنم.

 

نوبخت خاطرنشان کرد: انتظار دارم که جمع فرهیخته فرهنگیان نیز یک بار دیگر سیاست های اتخاذ شده در دولت تدبیر و امید درخصوص برجام ، رفع تحریم ها و نیز برطرف شدن موانع اقتصادی کشور را مستدل و با شاخص های مورد نظر رصد کرده و در این خصوص قلم بزنند.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش، به تقارن روز معلم با نیمه شعبان اشاره و بیان کرد: انتظار دارم فرهنگیان در ارتباط با مفهوم فلسفی انتظار با چهار کلید واژه نبوت، امامت، خاتمیت و مهدویت که برگرفته از اندیشه های استاد مطهری است، قلم بزنند و آمادگی داریم که به نحو شایسته و گسترده، تعدادی از این مقالات را تکثیر و منتشر کنیم.

 

نوبخت با یادآوری اینکه خود او یک معلم بوده و فرهنگیان و معلمان رشت از او برای ورود به مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم حمایت کردند، گفت: از اداره کل آموزش و پرورش گیلان نیز می خواهم از هفته معلم تا آغاز هفته دولت، نگاشته های فرهنگیان را چه نقادانه و چه مویدانه، جمع آوری کنند.

 

معاون رئیس جمهوری اضافه کرد: دولت برای تکریم مادی و معنوی معلمان، از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد و همواره رفع دغدغه های این قشر فرهنگی و سختکوش از دغدغه های دولت تدبیر و امید بوده است.

 

نوبخت در خاتمه سخنانش گفت: در صورت ارائه طرح های واقع بینانه متناسب با توانمندی ها برای فرهنگیان از هیچ کوششی فروگذار نمی کنیم.

 

در این مراسم از ۶۰ معلم برگزیده استان گیلان تجلیل شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------