آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

هاشمی‌طبا: فیلترینگ تلگرام کار عبث و بیهوده‌ای است



اخبار,اخبار سیاسی,هاشمی طبا

هاشمی‌طبا معتقد است دولت در فیلتر تلگرام نقشی نداشته و همانطور که روحانی قول داده بود دست وزیر ارتباطات روی دکمه فیلترینگ نرفته است. او گفت: فیلتر تلگرام از سوی قوه قضائیه بوده و وقتی رأی قضایی صادر شود رئیس‌جمهوری نمی‌تواند آن را باطل کند.

به گزارش اعتماد، مصطفی هاشمی‌طبا، رئیس سازمان تربیت بدنی در دولت اصلاحات در واکنش به فیلترینگ تلگرام گفت: «کسانی که دست به این اقدام زدند کار عبث و بیهوده‌ای کردند. فیلتر تلگرام در مراجعه مردم به پیام‌رسان‌های داخلی تأثیری ندارد. چون فیلترشکن دارند.»  

 

او گفت: «آقای روحانی اعلام کرد که دولت با فیلتر تلگرام موافق نبوده و ظاهراً این اتفاق با حکم قضایی و از سوی قوه قضائیه صورت گرفته است.»

 

هاشمی‌طبا معتقد است دولت در فیلتر تلگرام نقشی نداشته و همانطور که روحانی قول داده بود دست وزیر ارتباطات روی دکمه فیلترینگ نرفته است. او گفت:‌ «فیلتر تلگرام از سوی قوه قضائیه بوده و وقتی رأی قضایی صادر شود رئیس‌جمهوری نمی‌تواند آن را باطل کند.»

 

این فعال سیاسی در همین حال به سمت‌های حسن روحانی یعنی رئیس دولت و ریاست شورایعالی امنیت ملی اشاره کرد و گفت: «او اکنون مسئولیت‌های مختلفی دارد و بهتر می‌داند مصلحت چیست و چگونه باید به این موضوع ورود کند.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------