آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

روایت بلومبرگ از جزییات حمله اسرائیل به ایران

خبرگزاری بلومبرگ گزارش می‌دهد که مقام‌های اسرائیلی روز پنجشنبه به آمریکا خبر داده بودند که ظرف ۲۴ ساعت تا ۴۸ ساعت آینده دست به «اقدام…

تشکیل کمیته حقیقت‌یاب در مجلس درباره حوادث کازرون



اخبار,اخبار سیاسی,کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس از تشکیل کمیته حقیقت‌یاب برای بررسی موضوعات پیش آمده در کازرون خبر داد.

اصغر سلیمی سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با تسنیم، در تشریح نشست عصر امروز این کمیسیون گفت: طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس در دستور کار کمیسیون قرار داشت که اصلاحاتی در این جدول انجام شد.

 

وی ادامه داد: طبق مصوبه امروز کمیسیون مقرر شد یک نماینده به حوزه انتخابیه شهر اصفهان، یک نماینده به حوزه انتخابیه کاشان و یک نماینده به حوزه انتخابیه مراغه و عجب‌شیر اضافه شود.

 

نماینده مردم سمیرم در مجلس با تاکید بر اینکه طبق مصوبه کمیسیون، آذرشهر و اسکو از حوزه انتخابیه تبریز جدا و یک نماینده به این منطقه اضافه شد، افزود: همچنین حوزه‌های انتخابیه شهریار، قدس و ملارد به ۳ نفر، رباط کریم به ۲ نفر، ورامین، پیشوا و قرچک نیز به ۲ نفر افزایش یافت. در این میان به حوزه انتخابیه اسلامشهر با مرکزیت شهر اسلامشهر  نیز یک نماینده اختصاص یافت.

 

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اعلام اینکه دستور کار بعدی کمیسیون بررسی مشکلات پیش آمده در کازرون بود، گفت: در جلسه امروز تصمیم گرفته شد تا تیم حقیقت‌یابی به منطقه اعزام و گزارشی در این زمینه تدوین و به کمیسیون ارائه شود. البته معاون وزیر شور نیز در روزهای آینده با حضور در کمیسیون گزارشی از روند مشکلات پیش آمده در این منطقه به نمایندگان ارائه می‌کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------