آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

سلحشوری: لیست نمایندگان برای حضور در جام جهانی براساس قرعه‌کشی تهیه نشد



اخبار,اخبار سیاسی,پروانه سلحشوری

معاون پارلمانی وزارت ارشاد در واکنش به اظهارات منسب به خود مبنی بر اینکه سفر به روسیه بر اساس درخواست خود نمایندگان برنامه‌ریزی شده است، گفت: اصلا با هیچ سایت یا خبرگزاری مصاحبه نکرده‌ام و تکذبیه آن هم به زودی روی سایت وزارت ورزش قرار می‌گیرد.

پروانه سلحشوری در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص حواشی اخیر سفر نمایندگان به روسیه برای دیدن بازی‌های جام جهانی و صحبت اخیری که به امیررضا خادم معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان نسبت داده شده مبنی براینکه نمایندگان برای سفر به روسیه درخواست شخصی ارائه کرده‌اند، گفت: من با آقای خادم تماس گرفتم، ایشان گفتند هیچ مصاحبه‌ای با هیچ خبرگزاری انجام نداده‌اند و برای تکذیب آن هم در حال پیگیری هستند.

 

وی افزود: برای حضور در لیست سفر هم قرعه‌کشی انجام نشده بود؛ نوبت سفر فراکسیونی نمایندگان بود و در کمیسیون فرهنگی هم برهمین اساس تصمیم‌گیری شد. 

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان گفت: در مورد این سفر اصلا درخواست نمایندگان مطرح نبوده است.

 

همچنین امیررضا خادم طی گفت‌وگو با ایلنا در خصوص حواشی مصاحبه منتسب به خود گفت: من اصلا با هیچ سایت یا خبرگزاری مصاحبه نکرده‌ام و تکذیبیه آن هم به زودی روی سایت وزارت ورزش قرار می‌گیرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------