آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

گلایه صادق محصولی از انتساب 2 نامزد لیست جبهه مردمی به پایداری‌ها: ما نامزدی معرفی نکردیم



اخبار سیاسی,خبرهای سیاسی,جبهه پایداری

قائم مقام جبهه پایداری گفت: جبهه پایداری نامزدی را برای انتخابات ریاست‌جمهوری به جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) معرفی نکرده است و انتساب دو نامزد به جبهه پایداری در رسانه‌ها جای تعجب و گلایه دارد.

به گزارش ایرنا، صادق محصولی در مورد فعالیت گروه ها و جریان های سیاسی اصولگرا برای انتخابات ریاست جمهوری آینده اظهارداشت: ما برای موفقیت همه گروه ها و کسانی که صادقانه به دنبال ترویج ارزش های انقلاب اسلامی هستند از صمیم قلب دعا می کنیم.
 
وی افزود: جبهه پایداری نامزدی را برای انتخابات ریاست جمهوری 96 به جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی معرفی نکرده بنابراین انتصاب دونامزد به جبهه پایداری از مجموعه نامزدهای معرفی شده است از سوی جمنا (ضمن احترام به همگی آنها) در رسانه ها جای تعجب وگلایه دارد.
 
قائم مقام جبهه پایداری ادامه داد: همه نیروهای انقلابی و تشکل های انقلابی باید مراقبت کنند که جریان رقیب یا بعضی نادان ها و نفوذی ها موجبات ایجاد اختلافات بین آن ها را فراهم نکنند که این مهم هوشیاری بیش از پیش نیروهای انقلابی را می طلبد، چرا که جریان رقیب به دنبال فرافکنی است.
 
محصولی همچنین در پاسخ به سوالی درمورد معرفی نامزد این جبهه تصریح کرد هنوز درخصوص معرفی نامزد انتخابات به جمع بندی نرسیده‌ایم و اگر نتیجه حاصل شود اطلاع رسانی می کنیم.
 
گفتنی است،‌ برخی رسانه ها در روزهای اخیر لیستی از نامزدهای اصولگرا و مستقل را به عنوان نامزدهای احتمالی جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی در انتخابات آتی ریاست جمهوری منتشر کردند که در آن لیست دو نامزد به جبهه پایداری منسوب شده است.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------