آخرین اخبار سیاسی

دور جدید طرح حجاب و عفاف  ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

برخوردهای خیابانی در موضوع حجاب؛ بدون‌ برنامه، بی‌قاعده و فاقد تدبیر | «تذکر خاص» به آمران طرح «نور»

دور جدید طرح حجاب و عفاف در میادین و خیابان‌های مهم اغلب شهرهای بزرگ کشور چنان گسترده و پرحاشیه آغاز شد که عده‌ای آن را لشگرکشی خیابانی…

فاطمه هاشمی:هنوز تصمیم قطعی برای مجلس نگرفته‌ام



اخبار,اخبارسیاسی,فاطمه هاشمی

فاطمه هاشمی اعلام کرد که هنوز تصمیم قطعی برای حضور در انتخابات مجلس دهم نگرفته‌ام.

فاطمه هاشمی رفسنجانی فعال سیاسی اصلاح طلب در بازدید از غرفه ایسنا در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات با بیان این مطلب، اظهار کرد: اگر احساس کنم که می‌توانم در مجلس مثمر ثمر باشم در انتخابات شرکت خواهم کرد.

وی همچنین درباره دستگیری‌های اخیر تعدادی از فعالان رسانه‌ای و ارزیابی اظهارات رئیس جمهور و دبیر شورای عالی امنیت دراین زمینه با تأکید بر اینکه این دستگیری‌ها را نادرست می‌دانم،‌ اظهار کرد: این دوگانگی نشان تفکر دوگانه‌ای است که در مسئولین نظام وجود دارد.

فاطمه هاشمی ادامه داد: بالأخره رئیس جمهور با توجه به رأیی که از مردم گرفته است وارد عرصه سیاسی شده و در همین راستا نیز باید به نیازها و درخواست‌ها مردم پاسخ دهد.

وی با بیان اینکه تفکر رئیس جمهور در حمایت از مردم در کنار تفکر آنها قرار گرفته است اما در قوه قضائیه متأسفانه اینگونه نیست، اظهار کرد: همیشه می‌گفتند که قوه قضائیه باید جایی باشد که وقتی دست اشخاص از هر جا کوتاه می‌شود به آنجا روی بیاورد اما امروز مشاهده می‌کنیم که این قوه برعکس عمل می‌کند و آنگونه که باید درست قضاوت کند و با این قضاوت خود باعث شود که مردم راحت‌تر زندگی کنند، ‌برعکس آن اتفاق می‌افتد.

این عضو حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به حضور مهدی هاشمی (برادر خود) در زندان خاطرنشان کرد: به واسطه حضور مهدی در زندان او مرتباً با ما در تماس است و مشکلات داخل زندان را بیان می‌کند.

وی با مروری بر وضعیت زندان ‌های کشور و بیان انتقاداتی در حوزه بهداشت زندان‌ها ، به حضور زندانیان مالی و چک برگشتی در زندان‌های کشور پرداخت و اظهار کرد: مشکلاتی که دولت قبل برای مردم به وجود آورد،‌ باعث شد که امروز شاهد تعداد زیادی از افرادی باشیم که به دلیل چک‌های برگشتی آن هم با مبالغ کم در زندان بسر می‌برند.

 

اخبارسیاسی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------