آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

ماجرای شایعه ربایش خبرنگار صدا و سیما در عراق توسط داعش



اخبار,اخبارسیاسی,حسینی بای

به دنبال انتشار خبري مبني بر مفقود شدن حسيني باي، خبرنگار صداوسيما در كربلاي معلي و احتمال ربايش آن توسط تروريست هاي داعش، خبرنگار تابناك در گفت وگو با حسيني باي ماجرا را جويا شد. اين خبرنگار رسانه ملي، ماجرای خبر را برای اطلاع مخاطبان تابناک تشریح کرد.

حسینی بای، خبرنگار صدا و سیما در عراق، خبر ربایش خود به دست داعش را رد کرده و گفت، پلیس عراق چند ساعت وی را بازدداشت کرده است.

به دنبال انتشار خبري مبني بر مفقود شدن حسيني باي، خبرنگار صداوسيما در كربلاي معلي و احتمال ربايش آن توسط تروريست هاي داعش، خبرنگار تابناك در گفت وگو با حسيني باي ماجرا را جويا شد.


خبرنگار رسانه ملي اساسا اين خبر را تكذيب كرد و ماجرایی را که زمینه ساز این شایعه شده را به تفصیل توضیح داد.

وی در این باره گفت: روز اربعين مشغول ضبط گزارش از عزاداري ايراني ها ـ البته با موبايلم ـ در اطراف حرم امام حسين بودم كه توسط نيروهاي اطلاعاتي و نظامي عراق بازداشت شدم و از ادامه كارم جلوگيري شد.

حسینی بای افزود: بنده را حدود ٥ ساعت به دليل تهيه گزارش با موبايل بازداشت كردند. در صورتي كه مجوز تصويربرداري از عتبه حسيني را به همراه داشتم. وي که از نحوه برخورد نيروهاي عراقي گله مند بود، گفت: زماني كه نيروهاي عراقي قصد بازداشت را داشتند برخورد زشتي با بنده انجام شدكه اين كار آنها با واكنش شديد عزاداران ايراني حاضر در صحنه مواجه شد و ايرانيان در حمايت از من، ازنيروهاي عراقي جلوگيري مي كردند.
 
سرانجام نظاميان عراقي بنده را به همراه چند تن از ايرانيان معترض به اين حركت آنان بازداشت كردند و در اين میا، متأسفانه هموطنمانمان مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

حسینی بای اظهار داشت: البته نيروهاي امنيتي عراقي بعد از چك كردن گوشي تلفن همراهم از طريق عكس ها و فيلم هاي موجود در گوشي تلفن متوجه شدند بنده مدتي زياد در مناطق مختلف درگيري با ترويست هاي داعش در كنار رزمندگان عراقي گزارش تهيه مي كردم. از رفتار خود با بنده و ايراني ها ابراز پشیمانی کرده و معذرت خواهی کردند.

 

اخبار سیاسی - تابناک

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------