آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

جمع آوري امضا براي تغيير نام و نام خانوادگي علي مطهري



اخبار,اخبار سیاسی,اخبارعلی مطهری

روز گذشته بالاخره سايت اينترنتي علي مطهري فيلتر شد تا اين نماينده جنجالي مردم تهران در مجلس بالاخره به آرزويش برسد.

 

وي در چند سال گذشته نشان داده است که به هر وسيله اي متوسل شده تا يک نفر بيايد و او را از زحمت حرف زدن خلاص کند. اين طور که من متوجه شدم او خودش هم خسته شده و دوست دارد يک اتفاقي بيفتد تا بتواند اين چند وقت باقي مانده تا پايان مجلس را در آرامش بگذراند. مثلا صبح بلند شود و به مجلس برود، توي صندلي هاي سبز مجلس لم بدهد. يک مقدار اينترنت را بگردد، چند تا روزنامه بخواند،جدول هايشان را حل کند و ظهر هم برود سالن غذاخوري مجلس، ناهارش را بخورد و اگر مجلس جلسه بعد ازظهر داشت که به همين ترتيب عمل کند و اگر هم نداشت برود خانه، استراحت کند.

 

به همين خاطر او همين دوسال پيش تلاش بسيار کرد تا يک عده بروند دفترش و توي کانال کولر،دوربين کار بگذارند و زير ميزش هم ميکروفون جاسازي کنند، اما چندساعت بعد حواسش نبود و براي رسانه ها نامه نوشت و اين موضوع را خبري کرد.وي به اين موضوع بسنده نکرد و وقتي که ديد در نهايت کساني که دردفترش وسايل جاسوسي کار گذاشته بودند، نتوانستند، به وظيفه خود خوب عمل کنند، عصباني شد و به رسانه ها گفت که اين افراد از کار برکنار شدند.

 

او در ادامه اين استراتژي بارها تلاش کرد تا بعضي از نمايندگان را وادار کند که مانع سخنراني اش شوند، وحتي يکي دوبار، هم کساني مانند رسايي و کوچک زاده فريب او را خوردند و با ايجاد سرو صدا در حال موفق کردن او بودند که در وسط کار فهميدند و عقب نشيني کردند تا او بتواند سخنراني کند و اين بهانه نيز از او گرفته شود.

 

تا اين که همين چند هفته پيش او يک بار ديگر تلاش کرد که به اين خواسته خود برسد. وي که وانمود مي‌کرد مي‌خواهد در مجلس نطق کند، پشت تريبون قرار گرفت و ظاهرا شروع به سخنراني - آن هم از روي کاغذ – کرد. او به گونه اي صدايش را بلند مي‌کرد و سخناني مي‌گفت که معلوم بود مي‌خواهد يک عده برسرش بريزند و کتکش بزنند. حتي يکي از نمايندگان حاضر در آن نزديکي به خبرنگاران پارلماني حاضر در راهرو هاي مجلس گفته بود، که او دوست داشت، کاغذ حاوي نطقش نيز پاره شود.

 

يکي ديگر از نمايندگان نيز بعدها در سايت شخصي اش نوشت که مطهري به شدت علاقمند بود که ما او را هل داده و برزمين بياندازيم و چندجاي دستش را زخمي کنيم.حتي يکي از اعضايي که نزديک به هيئت رئيسه ايستاده بود، گفت که من از چشم هاي مطهري خوانده بودم که دوست دارد نطقش قطع شود، ولو دو دقيقه اش باشد. يکي از کارکنان صداوسيما نيز در مجلس مشغول امر خبررساني براي مخاطبان رسانه ملي بود،مي گفت که لحن مطهري نشان مي‌داد که دوست دارد، سخنانش از راديو قطع شود. آن روز متاسفانه برخي از نمايندگان فريب او را خوردند و هم به سمتش حمله کردند و هم او را برزمين انداختند و حتي يک نفر نيز کاغد حاوي نطقش را گرفت،کشيد و پاره کرد. مطهري آن روز حتي موفق شد که کارکنان رسانه ملي را فريب دهد تا بخش زنده نطقش را قطع کنند.

 

اما شايد بتوان اوج اقدامات فريبکارانه وي را روز گذشته دانست که توانست مسئولان و متوليان فضاي مجازي و کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه اين فضا را وادار کند که سايت شخصي اش را فيلتر کنند. او اکنون به آرزويش رسيده است و مي‌تواند هر روز در مجلس فرياد بردارد و از فيلترينگ انتقاد کند.

 

حال که کار از کار گذشته است وديگر ملاحظه کاري درباره وي فايده اي ندارد، من چند پيشنهاد ديگر هم درباره وي دارم که فکر کنم در فضاي سياسي فعلي جواب بدهد. او به دليل انتساب به يک چهره مطرح انقلاب و شباهت نام خانوادگي اش به ايشان، از اين موضوع سوء استفاده هاي فراوان کرده است، لازم است که براي تغيير نام خانوادگي اش تدبيري انديشيده شود. مثلا اهالي فريمان ( که زادگاه پدربزرگوارش مي‌باشد) نامه بنويسند و از ثبت احوال بخواهند که نام خانودگي وي را عوض کنند( من،هم توي آن شهر و هم توي ثبت احوالش آدم دارم) اگر اين ممکن نشد، در همين رسانه ها و روزنامه ها هم مي‌توان اين کار را انجام داد.

 

مگر همين چندسال پيش به يک باره نام سيد حسن خميني، به سيد حسن مصطفوي تغيير نکرد. که البته پيشنهاد مي‌شود که درباره اين آقا حتي نام کوچکش را هم عوض کرد. مثلا کامبيز، روزبه،فرزاد، فرشاد...(اسامي اين طوري ) و فاميلي هاي متعددي هم برايش سراغ دارم مثلا:اسفندياري،رستم خاني،فرامرزي) مثلا مي‌توان کاري کرد که يک شب که خوابيد، صبح بيدار شود و ببيند که اسمش شده فرزاد فرامرزي. اصلا سخت نيست، کافي است چند شب پشت سرهم اخبار 20:30 عکسي را نشان دهد و بگويد که اين فرزاد فرامرزي است. مثلا درحالي که تصاويري از وي پخش مي‌شود، صداي کامران نجف زاده روي تصوير بگويد: صبح امروز فرزاد فرامرزي نماينده مردم تهران، شميرانات، ري و اسلامشهر،جلسه علني خانه ملت را به هم ريخت و سبب تعطيلي مجلس شد.

 

اخبار سیاسی - ابتکار

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------