آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

هیچ عملیاتی از طرف نیروهای افراطی و تروریستی در داخل کشور نداشته‌ایم



اخبار,اخبارسیاسی واجتماعی,عبدالرضا رحمانی فضلی

وزیر کشور در پاسخ به این پرسش که ایران به چه میزان در مقابله با داعش در مرزهای خود موفق بوده است، گفت: تاکنون هیچ عملیاتی از طرف نیروهای افراطی و تروریستی در داخل کشور نداشته ایم.

به گزارش ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه کنفرانس امنیتی تهران در جمع خبرنگاران در واکنش به اظهارات اخیر ترزا می نخست وزیر انگلستان تاکید کرد: این صحبت‌ها در پی شکست‌هایی است که در عراق و سوریه به نیروهای تروریسم و متجاوز وارد شده است و برای روحیه دادن و حمایت از کسانی است که فکر می‌کردند می توانند در مدت زمان کوتاهی در سرنوشت مردم منطقه موثر باشند.

 

وی خاطر نشان کرد: این سخنان برای آن است که بتوانند همکاری های خود را در منطقه تقویت کنند و به شرکای خود روحیه دهند و مشارکت آنها را در مباحث و موضوعات منطقه‌ای داشته باشند.

 

وزیر کشور با بیان اینکه درطول 37 سال عمر انقلاب اسلامی از این دست صحبت‌ها و تهدیدات و اقداماتی که انجام شده کم نبوده است، اظهار کرد: آنچه که مهم است این است که اراده مردم منطقه بر حفظ استقلال خود و جواب رد دادن به نیروهای مداخله گر در منطقه است. ان‌شاءالله با وحدت، اتحاد یگانگی بتوانند اهداف پیشروی مردم را که امنیت، صلح و پیشرفت در منطقه است را تامین کنند.

 

رحمانی فضلی در ادامه در پاسخ به این پرسش که ایران به چه میزان در مقابله با داعش در مرزهای خود موفق بوده است با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ عملیاتی از طرف نیروهای افراطی و تروریستی در داخل کشور نداشته‌ایم، گفت: این نشان دهنده تسلط، کنترل و مدیریت قوی ایران در مناطق مرزی خود و همچنین در جوار مرزهای خود است. با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته ما کاملا در این نقاط رصد مستمر داریم و ان‌شاءالله نخواهیم گذاشت که از این به بعد اقدامی صورت بگیرد.

 

وزیر کشور همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه مهمترین محور امنیتی منطقه چیست؟ اظهار کرد: مهمترین محوری که امروز در منطقه مطرح است بحث افراطی گری و تروریسم است که متاسفانه فقر، جهل و حمایت نیروهای بیگانه و حمایت دولت‌های مرتبط در منطقه موجب ایجاد این ناامنی‌ها شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: یقینا تاریخ این اتفاقات را نیز پشت سر می گذارد و مردم ما درسی بزرگ را به متجاوزین خواهند داد. همچنین در یاد و خاطره مردم خواهد بود که چه کسانی این مصیبت را ایجاد کرده‌اند و نسبت به اعمال آنها حتما قضاوت و داوری درستی و همچنین اقدامات مناسبی انجام خواهند داد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------