آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

نحوه اعطای رای‌اعتماد به وزرای پیشنهادی در نشست شورای مرکزی امید مشخص شد / برگزاری جلسات فراکسیون امید با وزرای پیشنهادی که معرفی‌شان با ابهامات بیشتر روبرو شده است



اخبار,اخبار سیاسی واجتماعی,محمدرضاعارف

رییس فراکسیون امید مجلس ضمن تشریح مسائل مطرح شده در نشست صبح امروز شورای مرکزی این فراکسیون، نحوه بررسی کارنامه و سوابق وزرای پیشنهادی به‌منظور اعطای رای‌اعتماد به آن‌ها را تشریح کرد..

محمدرضا عارف در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به برگزاری نشست صبح امروز شورای مرکزی فراکسیون امید در مورد نحوه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی توسط این فراکسیون اعلام کرد: نشست صبح امروز به‌منظور بررسی نحوه ارزیابی کابینه پیشنهادی برگزار شد و اعضای شورای مرکزی در این جلسه نقطه‌نظرات خود را مطرح کرده و تصمیماتی نیز گرفتند.

 

او با بیان این‌که در نشست صبح امروز شورای مرکزی فراکسیون امید، اعضا بر لزوم حمایت از دولت دوازدهم تاکید کرد و گفت: در این جلسه علاوه بر تاکید فراکسیون امید بر ادامه مسیر حمایت از دولت که از سال ۹۲ آغاز شد، بر لزوم ارزیابی همه وزرایی که توسط آقای روحانی معرفی می‌شوند، تاکید شد.

 

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس تصریح کرد: براساس تصمیم شورای مرکزی، مقرر شد اعضای فراکسیون امید در هر یک از کمیسیون‌های تخصصی، کمیته بررسی وزرای مربوط به آن حوزه را تشکیل دهند و در روزهای آینده، نتیجه این بررسی‌ها به مجمع عمومی ارائه خواهد شد.

 

رییس فراکسیون امید مجلس در پاسخ به سوالی درمورد چگونگی اعلام‌نظر این فراکسیون در خصوص وزرای پیشنهادی اعلام کرد: قرار شد پس از استماع گزارش‌های کمیته‌ها، درباره همه وزرای پیشنهادی در فراکسیون اتخاذ تصمیم خواهد شد.

 

عارف در پایان تاکید کرد: در فرصت باقی‌مانده از زمان معرفی وزرای دولت دوازدهم تا آغاز جلسات رای اعتماد در صحن علنی مجلس، کارنامه وزرای معرفی شده مورد بررسی قرار می‌گیرد و با اولویت وزرای جدید و افرادی که درباره آن‌ها، سوالات بیشتری مطرح می‌شود، از این عزیزان برای حضور در جلسات فراکسیون دعوت می‌کنیم تا پیش از رای‌گیری، پاسخ آن‌ها به ابهامات نمایندگان استماع و بعد نسبت به نحوه اعطای رای‌اعتماد به هر یک از این وزرا، تصمیم‌گیری می‌کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------