آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

روایت بلومبرگ از جزییات حمله اسرائیل به ایران

خبرگزاری بلومبرگ گزارش می‌دهد که مقام‌های اسرائیلی روز پنجشنبه به آمریکا خبر داده بودند که ظرف ۲۴ ساعت تا ۴۸ ساعت آینده دست به «اقدام…

تکذیب شایعه وجود اختلاف بین اعضای دولت



اخبار,اخبارسیاسی واجتماعی,محمودواعظی

رییس دفتر رییس جمهور تصریح کرد که اکنون بین آقای جهانگیری و همه اعضای دولت صمیمیت وجود دارد.

 به گزارش ایسنا،  محمود واعظی در حاشیه جلسه هییت دولت در جمع خبرنگاران در خصوص مطرح شدن برخی مباحث مبنی بر وجود اختلافاتی در دولت، گفت: هیچ اختلافی بین اقای جهانگیری و دولت و اعضای دولت وجود ندارد. ما الحمدالله در این دولت روابط صمیمی و نزدیکی داشتیم.

وی ادامه داد: اگر کسی در یک سایتی حرفی میزند نباید در جمع مطرح کرد و به نظر من این حرف ها را نباید جدی گرفت.

واعظی تاکید کرد: اکنون بین آقای جهانگیری و همه اعضای دولت صمیمیت وجود دارد.

رئیس دفتر رئیس جمهور همچنین درباره احتمال وجود تحریم‌های جدید از سوی آمریکا گفت: اولا اینکه تحریم جدیدی به وجود نیامده و حرف‌هایی که آقای ترامپ زد محتوا نداشت و بیشتر شعار بود، همگی نیز تکراری بود.

وی افزود: خوشبختانه کارآفرینان و اقتصاددانان ما در داخل کشور مسائل را به خوبی تجزیه و تحلیل کردند و آنچه بعد از سخنرانی ایشان در بازار ارز، بورس و اقتصاد کشور شاهدیم،‌ این است که اتفاقی نیفتاده و حتی بازار در بعضی موارد علامت مثبت نیز نشان داده است.

واعظی خاطر نشان کرد: طبیعتا دیپلماسی ما باید این باشد که با تحریم مواجه نشویم، بلکه تحریم‌های موجود نیز برداشته شود. به هر حال تحریم نمی‌تواند روی اقتصاد اثر نداشته باشد،‌ اما این که آیا تحریم می‌تواند موضوع اقتصاد را فلج کند، اینگونه نیست و تا زمانی که ما مردمی داریم که پشت رهبری و دولت هستند و انسجام و وحدت دارند اینطور مسائل تاثیر آن چنانی ندارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تحریم‌ها می‌تواند مایه اختلافات داخلی شود، گفت: وقتی که هر کشور با دشمن خارجی مواجه می شود،‌ باید اختلافات داخلی خود را کنار بگذارد، البته اختلاف به معنای اختلاف سلیقه که بین جریان‌های سیاسی وجود دارد و در مقابل این فشار خارجی یک صدا شوند تا بتوانند آن فشارها را خنثی کرده و در عین حال روش‌هایی را پیش بگیرند که طرف مقابل منزوی شود.

رئیس دفتر رئیس جمهور در رابطه با زمان سفر رئیس جمهور فرانسه به ایران و دیدار با مقامات کشورمان اظهار کرد: این سفر هنوز قطعی نشده اما پیش‌بینی ما این است که این سفر در اوایل سال ۲۰۱۸ انجام شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------