آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان | مقام آمریکایی: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ايران مطلع هستیم

برخی منابع محلی از شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان در شمال غرب اصفهان خبر می‌دهند. فارس نوشت: برخی منابع محلی از شنیده شدن صدای…

حسادت یامین‌پور به یمنی‌ها، واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی را برانگیخته است.



اخبار,اخبارسیاسی واجتماعی,یامین پور


«به یمنی‌ها حسودی می‌کنیم که توانستند خیانتکاران خود را مجازات کنند؛ کاش این فرصت برای مردم ما هم به طریق قانونی فراهم بشود.» این گزاره‌ای از سخنان وحید یامین پور، مجری اصولگرای صداوسیما در برنامه جهان‌آرا (شبکه افق) است که در واکنش به کشته شدن علی عبدالله صالح در یمن گفته است اما این سخنان با واکنش جالب مهراب قاسمخانی، نویسنده روبه‌رو شده است. این نویسنده در صفحه اینستاگرامش نوشته است: «آخی این چه تقدیر شومیه که آدم…؟ چقدر بی‌رحمه این جبر جغرافیا؟ خب این بچه هم دل داره. حسودیش میشه. حالا نتونسته سوریه به دنیا بیاد، نباید اقلا یمنی میشد؟

پ. ن: کاش یه کمپین راه بندازیم به اسم #یامین- برو- یمن که این طفلی زودتر بره این و اون و منفجر کنه، به آرزوش برسه. به جاش ما هم قول میدیم احساس فرار مغزها بهمون دست نده و دلمون واسه‌اش تنگ نشه.»

البته حسادت یامین‌پور به یمنی‌ها، واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی را نیز برانگیخته است. یکی از کاربران در این مورد نوشته است: «با این حسادتی که یامین‌پور داره، من اگه جاش بودم، یه لحظه هم درنگ نمی‌کردم و بار سفرم و برای رفتن به یمن می‌بستم.»

دیگری نوشت: «اگه واقعا این حرفش شوآف نبود، این آدم در دوره‌ای که همه به سوریه میرفتن و جانانه دفاع از مردم می‌کردند، باید میرفت چرا نرفته؟ اگه رفته چرا خبر نداریم.»

یکی دیگر از کاربران این طور گفته است: «یامین برو یمن... سوریه که نرفتی... ثواب داره نمیخواد حسودی کنی.»

کاربران دیگر نوشته‌اند: «آقای یامین‌پور بدان که با این حرف‌ها محبوب نخواهی شد»، «این همون آدمیه که آشغال میدید ذوق می‌کرد...»، «حرف‌های یامین‌پور مثل خودش... اون هم دنبال مطرح شدنه. به نظرم خیلی نباید دنبال طرح یا حتی نقد حرفهایش بود. به نظرم حرفهاش رو باید شنید و گذشت»، «کی باید یاد بگیریم تو مسایل امنیتی کشور که تخصص نداریم اظهار فضل نکنیم.»

 

 روزنامه آفتاب یزد

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------