آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

آقای آخوندی کوه دنا رابا بولدوزر صاف کن/ماجرای ویلای لواسان آقای وزیر/ناموس ساکنان مسکن مهر چه کنند؟



اخبار,اخبارسیاسی واجتماعی,آخوندی

جلسه استیضاح آخوندی با حواشی در صحن علنی مجلس همراه بود.

به گزارش خبرآنلاین، جلسه علنی عصر امروز مجلس به استیضاح عباس آخوندی وزیر راه اختصاص یافت. موافقان استیضاح آخوندی در چند نوبت پشت تریبون قرار گرفتند و دلایل خود برای موافقت با استیضاح وزیر راه را بیان کردند. نطق نمایندگان اما با حواشی جالبی نیز همراه بود که در ادامه بخشی از آن آمده است.

احد آزادی خواه؛
گاهی شنیده می‌شود خود شما علاقه‌ای به ادامه کار ندارید، چرا باید در وزارتخانه‌ای وزیرش علاقه به ادامه فعالیت نداشته باشد و باز هم در آنجا حضور داشته باشد.

*آقای وزیر! گفتید با کسی غرض شخصی ندارید و طرح‌های دولت قبل را به پایان می‌رسانید ولی نرساندید، چرا باید ناموس ساکنان مسکن مهر هر روز مسیر طولانی در سرما و گرما را طی کنند تا فرزند خود را به مدرسه برسانند؟ شما گفتید مسکن مهر باید از امکاناتی مثل مدرسه و بیمارستان برخوردار شوند، آیا این کار را کردید؟

*من به منزل شخصی کار ندارم اما یک بار توضیح بدهید .

نادر قاضی پور؛
*آقای آخوندی بحث امروز ما شرکت‌های بی‌شمار و پیمانکارها و خانواده و شرکای شما نیست، بحث حلال و حرام بودن است. بحث ویلای لواسانات است. آیا درست است که احداث آن ویلا در لواسان با ساختمان مجلس بهارستان همزمان بوده و آیا مناسبتی دارد که میلگردهای زیادی وارد مجلس شده و از آنجا که پیمانکاران و شرکت ایرانیان متعلق به نزدیکان بوده‌اند، میلگردها به لواسانات برده می‌شد در حالیکه شما وزیر مسکن و شهرسازی بوده‌اید؟

محمدقسیم عثمانی؛
* کسانی که در راه‌ها از بین می‌روند افرادی هستند که توان خرید خودروهای چند صد میلیونی را ندارند و پیکان‌سواران و پژوسواران هستند.

عدل هاشمی‌پور؛
جواب شما به ما پیرامون حوادث اخیر چیست؟ کسانی که غیربومی بودند ولی آنجا آمدند و به دنبال جنازه عزیزان خود بودند، مهمان‌نوازی مردم ما را دیدند. باید جنابعالی مشاوری را جذب کنید تا کوه دنا را با بولدرز صاف کنید تا بتوانیم صاحب هواپیما بشویم؟ با گونی دست و پا و سر و... را از بالا به پایین منتقل می‌کنند. چه کسی می‌خواهد جواب بدهد؟ ربیعی رای آورد، شما هم رای بیاورید، چه کسی جواب ما را می‌دهد؟

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------