آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

کدام نماینده سرنوشت استیضاح ربیعی را عوض کرد؟ /واکنش نوبخت به ابقای سه وزیر در کابینه



اخبار,اخبارسیاسی واجتماعی,نوبخت

سخنگوی دولت گفت: استیضاح نوعی داوری است که اختیارش طبق قانون اساسی با مجلس است.

به گزارش خبرآنلاین،  محمدباقر نوبخت پس از جلسه سه وزیر کار، رفاه و تأمین اجتماعی، کشاورزی و راه و شهرسازی در توئیتر درباره این جلسه نوشت: استیضاح نوعی داوری است که اختیارش طبق قانون اساسی با مجلس است. آقایان ربیعی، آخوندی و حجتی از فرصت استیضاح برای بیان عملکردها در پیشگاه ملت به خوبی استفاده کردند و وجدان عمومی و مجلس به خوبی توضیحات آنها را شنید و با آگاهی از واقعیت‌های داخلی و بیرونی در این عرصه داوری کرد.

نماینده ای که سرنوشت ربیعی را عوض کرد
همچنین ایسنا نوشت: نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی فردی بود که در واپسین دقایق بررسی استیضاح ربیعی وزیر کار، سرنوشت استیضاح را عوض کرد.

علی ابراهیمی در این خصوص، گفت: من از ابتدا در جلسه استیضاح آقای ربیعی حضور داشتم اما در دقایق پایانی اظهارات آقای وزیر بود که چند مراجعه‌کننده از شورای شهر و شهرداری حوزه انتخابیه خود داشتم و وقتی مجددا به جلسه برگشتم، داشتند آرای نمایندگان را جمع می‌کردند.


وی افزود: هنگامی که من مجددا وارد جلسه شدم آخرین مرحله اخذ آرا بود. من در همان زمان کارت گرفتم و در رای‌گیری شرکت کردم. در آن زمان هنوز شمارش شروع نشده بود اما به جهت اینکه نسبت به سایر نمایندگان با تاخیر رای داده بودم، من را صدا کردند و از من درباره رای سوال کردند.


به گفته وی، با توجه به رای مخالف این نماینده به استیضاح ربیعی، نهایتا رای او در مقابل نتیجه ناپلئونی ابقای وزیر رفاه تعیین‌کننده بود و استیضاح رای نیاورد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------