آخرین اخبار سیاسی

محمد صدر،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش محمد صدر به لایحه عفاف و حجاب: ایده‌های ضد اسلام توسط برخی افراد تندرو که عقل کامل ندارند به نظام تحمیل می‌شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره کسر از حساب افراد بی حجاب گفت: طرح این مسئله باعث می‌شود که همه مردم پول‌هایشان را از بانک خارج کنند و به…

انتقاد شدید نمایندگان مجلس از حسام الدین آشنا؛ هر رئيس جمهوری گويا بايد يك مشائی داشته باشد.



اخبار,اخبارسیاسی واجتماعی,بهروزنعمتی

سخنگوی هیات رییسه در واکنش به اظهارات حسام الدین آشنا درباره شفافیت بودجه در حساب توئیتر خود نوشت : آقای تئوریسین ؛ مجلس تدوین گر نیست ، ریل گذار است ،هرجا اشتباه رفتی باید به ریل برگردی.

به گزارش خانه ملت بهروز نعمتی ، سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در توئیتر خود به اظهارات حسام الدین آشنا درباره شفافیت بودجه واکنش نشان داد . نعمتی نوشته است:

آقای آشنا مدت ها است سعی دارد در مقام تئوریسین با انداختن تو در زمین دیگران ناکارآمدی خود و دوستانش را بر دوش دیگران بیاندازد. اینبار در بودجه ۹۸ که تدوینی از طرف دولت بوده را با ناآشنایی تحلیل کرده است.آقای تئوریسین ؛ مجلس تدوین گر نیست ، ریل گذار است.هرجا اشتباه رفتی باید به ریل برگردی.

 

اخبار,اخبارسیاسی واجتماعی,بهروزنعمتی


انتقاد تاجگردون از اظهارات مشاور رییس جمهور / مشایی روحانی آدرس غلط به جامعه ندهد!
غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در صفحه مجازی خود درباره اظهارات حسام الدین آشنا درباره شفافیت بودجه نوشت:

هر رئیس جمهوری گویا باید یک مشائی داشته باشد. مشاور محترم رئیس جمهور بعد از شش سال از دوره رئیس جمهور با دادن آدرس غلط به جامعه فرار به جلو میکند.بودجه را دولت میدهد. شش سال هم آقای روحانی بودجه را به مجلس داد. هر آنچه که بخواهد میتواند در لایحه انجام میدهد. مثل امسال که هر جا را دوست نداشت کم کرد و هر جا را دوست داشت بالا برد.افزایش های مجلس هم مشخصه. افزایش حقوق بازنشستگان، کسری بیمه ها، عمرانی مناطق محروم، پاداش برزمین مانده فرهنگیان و کارمندان، افزایش مستمری افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امدادو از این قبیل موضوعات.جناب آقای آشنا این مردم درد زیادی دارند به دردشان نمک دروغین نریز یا اینکه اگر جنایتی شده دولت فعلی را هم در این جنایت شریک بدانید. البته که اگر مجلس ببیند جایی بی انصافی شده باشد اصلاح میکند. چه در عرصه اقتصادی و چه فرهنگی و چه در دفاع. خدا همه را به راه راست هدایت کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------