آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

پزشکیان: ضربه‌گیر روحانی نمی‌شوم



اخبار,اخبار سیاسی واجتماعی,پزشکیان

پزشکیان به برنامه انتخاباتی حامیان دولت برای کاندیداتوری در انتخابات ۹۶ و ایفای نقش ضربه گیر، واکنش نشان داد.

به گزارش  تسنیم، چندی پیش یک رسانه اصلاح‌طلب به نقل از رئیس‌جمهور نوشت که روحانی خواستار کاندیداتوری برخی چهره‌‌های اصلاح‌طلب در انتخابات 96 باشند تا به گفته آنچه از روحانی نقل شده، نقش "ضربه گیر" را برای روحانی در رقابت 96 داشته باشند.

 

نقل قول این رسانه از حجت‌الاسلام حسن روحانی که تا انتشار این گزارش تکذیب نشده است، در حالی بود که رسانه‌های اصلاح‌طلب نوشتند منظور از گزینه‌های ضربه‌گیر، امثال پزشکیان و مطهری هستند؛ برخی حامیان دولت نیز با تائید این سناریو نوشتند که صرف کاندیداتوری پزشکیان و مطهری برای رئیس‌جمهور مفید است و آنها در هر شرایطی می‌توانند بخشی از برنامه انتخاباتی تعیین شده برای روحانی را ایفا کنند.

 

علی مطهری تاکنون واکنش قطعی و رسمی به این درخواست نداشته، اما مسعود پزشکیان بعد از مدت‌ها سکوت در مقابل این درخواست، گفت: بنده هیچ تصمیمی برای کاندیداتوری ندارم و اگر قصد داشتم تاکنون کارهایی را انجام می‌دادم.

 

پزشکیان در پاسخ به این سؤال که آیا قرار است شما با کاندیداتوری در انتخابات 96 نقش ضربه‌گیر را ایفا کنید، می‌گوید: در دروازه را می‌توان بست ولی دهان مردم را خیر. خیلی حرف‌ها را چه اصلاح‌طلب و چه غیر اصلاح‌طلب به غلط اشاعه می‌کنند؛ من کاندیدای انتخابات 96 نخواهم شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------